груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3635
Назва: Інтелектуальна система підтримки клієнтів онлайн-магазину комп’ютерної техніки
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки»
Автори: Овчаренко, А. І.
Ключові слова: Кафедра інтелектуальних інформаційних систем
Болюбаш Н. М.
генеративний штучний інтелект
обробка природної мови
персоналізовані рекомендації
комп’ютерна техніка
онлайн-магазин
generative artificial intelligence
natural language processing
personalized recommendations
computer equipment
online store
Дата публікації: чер-2024
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота бакалавра спрямована на розробку та здійснення програмної реалізації інтелектуальної системи підтримки клієнтів онлайн-магазину комп’ютерної техніки. Що є актуальним в умовах цифрової трансформації усіх сфер сучасного суспільства та зростаючого попиту на комп’ютерну техніку, оскільки її вибір вимагає наявності знань про внутрішню будову та основні принципи функціонування комп’ютерів. Об'єкт роботи – процес підтримки клієнтів онлайн-магазину. Предмет роботи – програмні засоби, технології та методи штучного інтелекту для підтримки клієнтів онлайн-магазину комп’ютерної техніки. Мета роботи – підвищення ефективності роботи онлайн-магазину комп’ютерної техніки шляхом розробки системи підтримки клієнтів на основі методів штучного інтелекту. Структура кваліфікаційної роботи включає фахову та спеціальну частину з охорони праці. Фахова частина включає вступ, три розділи, висновки та додатки. У першому розділі розкрито теоретичні аспекти підтримки клієнтів у онлайн-магазинах комп’ютерної техніки. У другому розділі обґрунтовано вибір технологій і засобів розробки системи. У третьому розділі описано проєктування та програмну реалізацію інтелектуальної системи підтримки клієнтів онлайн-магазину комп’ютерної техніки. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 66 сторінок (без додатків), 31 рисунок, 31 джерело та 2 додатки. The bachelor's qualification work is aimed at the development and implementation of the software implementation of the intelligent customer support system of the online store of computer equipment. What is relevant in the conditions of digital transformation of all spheres of modern society and the growing demand for computer equipment, since its choice requires knowledge of the internal structure and basic principles of computer operation. Object of work – online store customer support process. Subject of work – software tools, technologies and methods of artificial intelligence to support customers of an online computer store. The purpose of this work is to improving the efficiency of the online store of computer equipment by developing a customer support system based on artificial intelligence methods. The structure of the bachelor's work includes a professional and special part on labor protection. The professional part includes an introduction, three chapters, conclusions and appendices. The first chapter reveals the theoretical aspects of customer support in online computer stores. The second section substantiates the choice of technologies and system development tools. The third section describes the design and software implementation of an intelligent customer support system for an online computer store. The bachelor qualification work contains 66 pages (without appendices), 31 figures, 31 sources and 2 appendices.
Опис: Овчаренко А. І. Інтелектуальна система підтримки клієнтів онлайн-магазину комп’ютерної техніки : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки» / А. І. Овчаренко ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 80 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3635
Розташовується у зібраннях:Факультет ком'ютерних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Овчаренко Артем Ігорович.pdf2.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.