груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3643
Назва: Вебзастосунок для вибору авто за критеріями
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки»
Автори: Шапар, Р. Ю.
Ключові слова: Кафедра інтелектуальних інформаційних систем
Козлов О. В.
HTML
CSS
JavaScript
PHP
GPT API
Visual Studio Code
Дата публікації: чер-2024
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Актуальність. У сучасному світі електронна комерція, зокрема продаж автомобілів через інтернет, стає все більш популярною та важливою сферою бізнесу. Вебсайти, що пропонують продукцію автомобілів, стають важливими інструментами як для покупців, так і для продавців. Об’єктом дослідження є процеси розробки вебзастосунків для продажу автомобілів в інтернеті. Предметом дослідження є технології та методи, які сприяють впровадженню та функціонуванню вебзастосунку з продажу автомобілів. Мета полягає у створенні вебзастосунку з продажу автомобілів, що відповідає потребам споживачів та сприяє розвитку електронної комерції в цій сфері. Робота складається з фахового розділу і спеціальної частини з охорони праці. Пояснювальна записка складається зі вступу, трьох розділів та висновків. У першому розділі було проведено аналіз ринку електронної комерції в галузі продажу автомобілів, визначення актуальності теми, перегляд застосунків-аналогів та технологій для досягнення поставленої мети. У другому розділі виконано моделювання та реалізацію фронтенд частини вебзастосунку. У третьому розділі продемонстровано моделювання та реалізацію бекенд частини та виправлення зустрічних помилок у ході розробки. В результаті розроблено вебзастосунок мовами програмування Html, CSS, JavaScript, PHP з використанням gpt API. Кваліфікаційна робота містить 53 сторінки, 18 рисунків, 0 таблиць, 12 використаних джерел та 0 додатків. Relevance. In the regular e-commerce sector, large car sales via the Internet remain increasingly popular and important for spherical businesses. Websites that offer automotive products contain important tools for both buyers and sellers.The object of the study is the process of developing a web application for online car sales. The subject of the study is the technologies and methods that facilitate the implementation and operation of the web application for car sales. The aim is to create a web application for car sales that meets consumer needs and promotes the development of e-commerce in this field. The work consists of a professional section and a special part on occupational safety. The explanatory note consists of an introduction, three chapters, and conclusions. In the first chapter, an analysis of the ecommerce car sales market was conducted, determining the topic’s relevance, reviewing similar applications, and the technologies for achieving the goal. In the second chapter, the modeling and implementation of the frontend part of the web application were carried out. In the third chapter, the modeling and implementation of the backend were demonstrated, necessary functions were implemented, and development errors were corrected. As a result, a web application was developed using HTML, CSS JavaScript, and PHP with the use of the GPT API. The qualification work contains 53 pages, 18 figures, 0 tables, 12 references, and 0 appendices.
Опис: Шапар Р. Ю. Вебзастосунок для вибору авто за критеріями : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки» / Р. Ю. Шапар ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 57 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3643
Розташовується у зібраннях:Факультет ком'ютерних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шапар Руслан Юрійович.pdf1.65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.