Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3671
Titel: | Методичні засади навчання професійної англійської мови майбутніх психологів у контексті оновлення змісту освіти |
Sonstige Titel: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 035 «Філологія» |
Autoren: | Сидорова, В. Д. |
Stichwörter: | кaфедрa aнглiйськoї фiлoлoгiї тa переклaду Гришкова Р. О. сучасна англомовна комунікація і переклад – англійська мова і література та друга іноземна мова |
Erscheinungsdatum: | Dez-2024 |
Herausgeber: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Zusammenfassung: | Дипломна робота присвячена дослідженню процесу навчання професійної англійської мови майбутніх психологів з позицій оновлення змісту освіти в контексті воєнного стану в Україні, спричиненого агресією Росії. Предметом дослідження є методичні закономірності навчання професійної англійської мови майбутніх психологів в контексті оновлення змісту освіти. У роботі досліджено теоретичні засади навчання професійної англійської мови майбутніх працівників психологічної сфери. Визначено, що в реаліях сьогодення зростає попит на кваліфікованих працівників психологічної сфери, які можуть надати допомогу постраждалому від війни цивільному та військовому населенню. Відповідно, збільшується значимість володіння майбутніми психологами комунікативних навичок з англійської мови на теми, присвячені травмі війни. Дослідження виявило такі елементи оновлення змісту освіти, як масова декомунізація і дерусифікація, підвищення ролі виховання патріотизму в студентів. Під час дослідження було проведено аналіз змін в організації освітнього процесу у вищій школі, зокрема переходу на дистанційне навчання, впровадження компетентнісного підходу та зміни ролі викладача. Визначено, що для ефективного навчання професійної англійської мови студентів нефілологічних спеціальностей необхідно орієнтуватися на особисті риси характеру студентів для заохочення вивчення іншомовного матеріалу, спонукати здобувачів освіти до самостійного виконання вправ, самовдосконалення своїх знань та навичок з предмету. Охарактеризовано специфіку навчання англійської мови майбутніх психологів: оскільки ключовими для майбутніх робітників цієї сфери є толерантність, співчуття, здатність до емпатії, готовність надати допомогу та стресостійкість, заняття з іноземної мови мають фокусуватися саме на розвитку цих рис характеру в студентів. Зауважено, що для підготовки компетентних фахівців в контексті військового положення, важливим є розглядати тему війни та її впливу на ментальний стан, спонукаючи студентів до зацікавленості у проблемах сьогодення. У роботі розкрито практичні аспекти навчання професійної англійської мови майбутніх фахівців психологічних спеціальностей. Розроблено комплекс вправ та фрагменти занять на теми “Types of Temperament”, “Personalities and Why They Change” та “Mental Health During Martial Law” для вивчення професійної англійської мови студентами-психологами 3-4 курсів. Створені завдання включають у собі фахову термінологію та лексику на військову тематику. Фрагменти занять враховують специфіку традиційної та онлайн форми навчання: фрагмент аудиторного заняття з фахової англійської мови фокусується на діалогічному мовленні та співпраці здобувачів освіти, у той час як фрагменти онлайн занять зосереджені на вправах для індивідуального виконання та монологічному вираженні думки. |
Beschreibung: | Сидорова В. Д. Методичні засади навчання професійної англійської мови майбутніх психологів у контексті оновлення змісту освіти : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 035 «Філологія» / В. Д. Сидорова ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 81 с. |
URI: | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3671 |
Enthalten in den Sammlungen: | Факультет філології |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Сидорова магістерська робота.pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.