груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3676
Назва: Особливості навчання професійної англійської мови майбутніх фахівців з обліку та оподаткування в період воєнного стану
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 035 «Філологія»
Автори: Диренко, Є. В.
Ключові слова: кaфедрa aнглiйськoї фiлoлoгiї тa переклaду
Гришкова Р. О.
професійна англомовна підготовка
міжпредметна координація у навчанні фахових дисциплін та професійної англійської мови
методичні принципи навчання професійної англійської мови
професійна англомовна компетенція майбутніх фахівців з обліку та оподаткування
навчання у період воєнного стану
: professional English-language training
interdisciplinary coordination in teaching professional disciplines and professional English
methodological principles of teaching professional English
professional English competence of future specialists in accounting and taxation
teaching during Martial Law
сучасна англомовна комунікація і переклад – англійська мова і література та друга іноземна мова
Дата публікації: гру-2024
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота присвячена дослідженню особливостей навчання професійної англійської мови майбутніх фахівців з обліку та оподаткування в період воєнного стану. У роботі теоретично обґрунтовано використання сучасних підходів до навчання професійної англійської мови у період воєнного стану та її впровадження у процес професійної англомовної підготовки майбутніх фахівців з обліку та оподаткування. Для досягнення мети було розроблено розроблено завдання та вправи на теми: «Accounting and Financial Statements», «Project Management Methodologies», «Taxation». Кожне заняття має чітко визначену структуру, мету, а також практичні та виховні завдання. Матеріали занять включають лексичний контент, пов’язаний із обліком, оподаткуванням і воєнною тематикою, зокрема тексти для читання та вправи, спрямовані на вдосконалення мовленнєвої компетентності студентів. Навчальні методи орієнтовані на підвищення ролі самостійної роботи студентів через підготовку презентацій, написання есе, пошук інформації в Інтернеті та виконання тестових завдань. Розроблені завдання було апробовано під час асистентської практики з професійної англійської мови для студентів спеціальності «Облік та оподаткування». Перевірка засвоєння цих тем проводилася за допомогою платформ Wordwall, Youtube, Kahoot, Quizlet та сайтів з подкастами, наприклад: businessenglishpod.com. Ці вправи та завдання можна використовувати як у синхронному, так і в асинхронному режимах, з огляду воєнний стан. Основними методами дослідження є системний аналіз і всебічне вивчення психолого-педагогічної, лінгвістичної та методичної наукової літератури для обґрунтування теоретичних засад і положень з проблеми дослідження; порівняння, класифікація та узагальнення особливостей англомовної професійної підготовки для майбутніх фахівців з обліку та оподаткування; моделювання навчальних занять для з’ясування ефективності розробленого комплексу вправ для формування професійної англомовної компетенції майбутніх фахівців з обліку та оподаткування. Практичне значення роботи полягає у розробці комплексу вправ для професійної англомовної підготовки та можливості використання розроблених завдань на заняттях з професійної англійської мови для майбутніх фахівців з обліку та оподаткування. Під час дослідження було підтверджено, що використання розроблених вправ та фрагментів занять сприяє підвищенню зацікавленості майбутніх фахівців з обліку та оподаткування до вивчення професійної англійської мови з огляду на важливість розроблених завдань до тем, пов’язаних зі змінами оподаткування, які було підписано Президентом України та буде введено в дію ближчим часом, та використання лексики з фінансової допомоги, про яку пишуть у наших та закордонних новинах The thesis focuses on studying the features of teaching professional English to future specialists in accounting and taxation during martial law. The research theoretically substantiates the use of modern approaches to teaching professional English during martial law and its implementation in professional English-language training for future specialists in accounting and taxation. To achieve this goal, tasks and exercises were developed on the topics: "Accounting and Financial Statements," "Project Management Methodologies," and "Taxation." Each lesson has a clearly defined structure, and objectives, as well as practical and educational goals. The lesson materials include lexical content related to accounting, taxation, and military topics, such as reading texts and exercises aimed at improving students' language competence. The teaching methods are focused on enhancing the role of students’ independent work through the preparation of presentations, essay writing, online information searches, and performing test tasks. The developed assignments were piloted during the assistant teaching practice in professional English for students specializing in "Accounting and Taxation." Mastery of these topics was assessed using platforms such as Wordwall, YouTube, Kahoot, Quizlet, and podcast websites like businessenglishpod.com. These exercises and tasks can be utilized in both synchronous and asynchronous modes, considering the context of martial law. The main research methods include systematic analysis and comprehensive study of psychological, pedagogical, linguistic, and methodological scientific literature to justify the theoretical foundations and principles of the study; comparison, classification, and generalization of the features of professional English-language training for future specialists in accounting and taxation; and modeling educational sessions to determine the effectiveness of the developed set of exercises for forming professional English competence in future specialists in accounting and taxation. The practical significance of the work lies in the development of a set of exercises for professional English-language training and the possibility of using the designed tasks in professional English classes for future specialists in accounting and taxation. The study confirmed that using the developed exercises and lesson fragments increases the interest of future specialists in accounting and taxation in learning professional English. This is due to the relevance of the developed tasks to topics related to recent changes in taxation, signed by the President of Ukraine and soon to be enacted, as well as vocabulary concerning financial assistance mentioned in both domestic and international news.
Опис: Диренко Є. В. Особливості навчання професійної англійської мови майбутніх фахівців з обліку та оподаткування в період воєнного стану : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 035 «Філологія» / Є. В. Диренко ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 85 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3676
Розташовується у зібраннях:Факультет філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота Диренко Є..pdf1.72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.