груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3677
Titel: Особливості конструктивістської методики комбінованого навчання професійної англійської мови
Sonstige Titel: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 035 «Філологія»
Autoren: Дунда, І. М.
Stichwörter: кaфедрa aнглiйськoї фiлoлoгiї тa переклaду
Гришкова Р. О.
конструктивістська методика комбінованого навчання
конструктивістська методика викладання іноземних мов
методичні принципи навчання професійної англійської мови
інформаційні технології
професійна англомовна підготовка студентів 3 курсу спеціальності «комп’ютерні науки»
constructivist methodology for blended learning
constructivist foreign language teaching methodology
methodological principles of teaching professional English
information technology
professional English-language training for third-year Computer Science students
сучасна англомовна комунікація і переклад – англійська мова і література та друга іноземна мова
Erscheinungsdatum: Dez-2024
Herausgeber: ЧНУ ім. Петра Могили
Zusammenfassung: Дипломна робота присвячена дослідженню особливостей конструктивістської методики комбінованого навчання професійної англійської мови. У роботі теоретично обґрунтовано використання конструктивістської методики комбінованого навчання та її впровадження у процес професійної англомовної підготовки студентів 3 курсу спеціальності «комп’ютерні науки». Для досягнення мети було розроблено вправи та завдання з професійної англійської мови на тему: «Drones in Ukraine and Beyond», «Deepfakes» та «6G is сoming». Кожне заняття має свою структуру, мету, практичні та виховні цілі. Заняття містять лексичний матеріал, пов’язаний з професійною тематикою, тексти для читання, до- та післятекстові вправи, спрямовані на розвиток мовленнєвої компетенції студентів. Методи роботи передбачають різні завдання для студентів, які навчаються онлайн та офлайн. Для групи, що навчається онлайн, розроблено завдання з використанням інтерактивних платформ Kahoot, Quizizz, Quizlet, зокрема вправи «True/False», «Complete the sentences», «Complete the sentences using the word bank», використання словників і тезаурусів онлайн для вправи «Synonym Hunting», заповнення списків у спільному документі або Google Forms для вправ «Translation», «List Completion», створення ментальних карт у програмах Miro або Canva, класифікація через таблиці в Excel або Google Sheets для вправи «Categorization», створення хронології у цифровому інструменті TimelineJS для вправи «Timeline». Для групи, що навчається офлайн, розроблено завдання спрямовані на обговорення в парах чи групах в аудиторії (вправи «Answer the questions», «True/False», «Complete the sentences», «Translation», «List Completion»), групову роботу з картками або на дошці (вправи «Match the terms with definitions», «Synonym Hunting», «Complete the sentences using the word bank»), дебати в групах, модеровані викладачем (вправа «Discussion»), а також рольова гра з використанням роздрукованих сценаріїв або інструкцій. Розроблені завдання апробовані в період асистентської практики з професійної англійської мови для студентів третього курсу спеціальності «комп’ютерні науки». Основними методами дослідження є: аналіз наукової, навчально-методичної літератури з теми дослідження; • описовий метод у дослідженні методичних принципів навчання професійної англійської мови під час комбінованого навчання; • порівняльний метод для аналізу переваг та недоліків комбінованого навчання професійної англійської мови; • наукове моделювання для розробки вправ та завдань з урахуванням конструктивістської методики комбінованого навчання професійної англійської мови студентів 3 курсу спеціальності «комп’ютерні науки». Практична цінність роботи вбачається у використанні розроблених вправ та фрагментів занять з урахуванням конструктивістської методики комбінованого навчання у процесі викладання професійної англійської мови студентів 3 курсу спеціальності «комп’ютерні науки». В результаті дослідження було підтверджено, що використання розроблених вправ та фрагментів занять з урахуванням конструктивістської методики комбінованого навчання у процесі викладання професійної англійської мови студентів 3 курсу спеціальності «комп’ютерні науки» сприяло підвищенню мотивації до вивчення англійської мови та сприяло розвитку навичок, необхідних для професійного спілкування завдяки поєднанню інтерактивних форм навчання, мультимедійних ресурсів та проєктної роботи та активного залучення студентів до навчального процесу. The thesis is dedicated to studying the features of the constructivist methodology for blended learning in professional English. The research theoretically substantiates the use of a constructivist method for blended learning and its implementation in professional English-language training for third-year students specializing in “Computer Science”. To achieve the goal, exercises and tasks in professional English were developed on the topics: “Drones in Ukraine and Beyond,” “Deepfakes,” and “6G is Coming.” Each lesson has its structure, objectives, and practical and educational goals. The lessons include lexical material related to professional topics, reading texts, and pre- and post-text exercises aimed at developing students' communicative competence. The methods involve various tasks for students studying online and offline. For the online group, tasks were designed using interactive platforms like Kahoot, Quizizz, and Quizlet, including exercises such as “True/False,” “Complete the sentences,” “Complete the sentences using the word bank,” and online dictionaries and thesauruses for the exercise “Synonym Hunting.” Other activities include filling out lists in shared documents or Google Forms for exercises like “Translation” and “List Completion,” creating mind maps in Miro or Canva, classification using tables in Excel or Google Sheets for the “Categorization” exercise, and building timelines in the digital tool TimelineJS for the “Timeline” exercise. For the offline group, tasks were designed for pair or group discussions in the classroom (e.g., exercises like “Answer the questions,” “True/False,” “Complete the sentences,” “Translation,” and “List Completion”), group work with cards or on the board (e.g., “Match the terms with definitions,” “Synonym Hunting,” and “Complete the sentences using the word bank”), group debates moderated by the instructor (e.g., “Discussion”), and role-playing using printed scenarios or instructions. The developed tasks were tested during an assistantship internship in professional English for third-year students majoring in “Computer Science”. The main research methods include: • Analysis of scientific and instructional literature on the research topic; • Descriptive method in studying the methodological principles of teaching professional English in blended learning; • Comparative method for analyzing the advantages and disadvantages of blended learning in professional English; • Scientific modeling for developing exercises and tasks considering the constructivist methodology for blended learning of professional English for third-year Computer Science students. The practical value of the research lies in the application of the developed exercises and lesson fragments based on the constructivist methodology for blended learning in the process of teaching professional English to third-year Computer Science students. The study confirmed that the use of the developed exercises and lesson fragments, considering the constructivist methodology for blended learning, contributed to increased motivation for learning English and the development of skills necessary for professional communication through the combination of interactive teaching forms, multimedia resources, project work, and active student engagement in the learning process.
Beschreibung: Дунда І. М. Особливості конструктивістської методики комбінованого навчання професійної англійської мови : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 035 «Філологія» / І. М. Дунда ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 76 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3677
Enthalten in den Sammlungen:Факультет філології

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Кваліфікаційна робота Дунда І..pdf1.24 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.