груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3706
Title: Розробка стратегії зеленого товарного знаку на основі еко-брендингу
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 101 «Екологія»
Authors: Дюміна, М. С.
Keywords: кафедра екології
Мітрясова О. П.
екологія та охорона навколишнього середовища
Issue Date: Dec-2024
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Мета роботи − розробка стратегії зеленого товарного знаку на основі еко-брендингу, на основі принципів сталого розвитку задля забезпечення мінімізації негативного впливу на довкілля та підвищення екологічної обізнаності споживачів. Об’єкт дослідження − еко-брендинг у світі моди та дизайну. Предмет дослідження – стратегія зеленого товарного знаку з урахуванням принципів еко-брендигу. Наукова новизна роботи полягає у розробці підходу до формування стратегії зеленого товарного знаку на основі еко-брендингу, який враховує: сучасні тенденції сталого розвитку в текстильній індустрії; принципи циркулярної економіки та відповідального споживання; адаптацію міжнародного досвіду до умов українського ринку. Результати опитування показують, що більшість респондентів (більше 60%) усвідомлюють вплив модної індустрії на екологію та здоров’я, готові підтримувати екологічні ініціативи та цінують якість і тривалість використання одягу. Водночас є значний потенціал для підвищення обізнаності про сертифікацію, важливість утилізації одягу та підтримки локальних екологічних брендів. Досліджено, що основними джерелами екологічної шкоди від текстильного виробництва, 30% скиди токсичних вод ( сульфати, нітрати та фосфати ), 25% викиди важких металів (свинець, ртуть, кадмій та хром, які вивільняються під час фарбування тканин), 20% - азобарвники та 25% мікропластик. Розраховано, що упродовж п’яти років використання одного виробу вивільнюється 11 г мікропластику. Упродовж п'яти років використання 10 футболок з поліестеру вивільнюється 110 г мікропластику. Визначено, що загальне вивільнення мікропластику з 10 футболок на людину для всього населення України за 5 років становить приблизно 3 960 т.
Description: Дюміна М. С. Розробка стратегії зеленого товарного знаку на основі еко-брендингу : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 101 «Екологія» / М. С. Дюміна ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 88 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3706
Appears in Collections:Навчально-науковий медичний інститут

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота Дюміна М..pdf2.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.