груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3719
Назва: Стратегічне планування розвитку кондитерської корпорації в умовах нестабільного ринку
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 073 «Менеджмент»
Автори: Злотнік, І. Ю.
Ключові слова: кафедра менеджменту
менеджмент
Нетудихата К. Л.
стратегічне управління
стратегічне планування
підприємство
економічний стан
розвиток підприємства
ринок
Рошен
strategic planning
strategic management
enterprise
economic condition
enterprise development
market
Roshen
Дата публікації: гру-2024
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню теоретичних аспектів стратегічного управління та розробці методології стратегічного планування розвитку підприємства в умовах змінюваного ринкового середовища. На прикладі ДП «КК «РОШЕН» аналізуються зовнішні та внутрішні чинники, що впливають на формування та реалізацію стратегії підприємства. У роботі розглядаються основні підходи до формування стратегії розвитку підприємства, типи стратегій та фази їх впровадження. Окрему увагу приділено методології оцінки стратегічного планування розвитку підприємства, аналізу макроекономічних факторів, які визначають зовнішнє середовище, а також процедурі стратегічного планування на підприємстві. Проведено оцінку економічного та фінансового стану підприємства, аналіз стратегічного планування діяльності. На основі проведеного аналізу розроблено рекомендації щодо формування стратегії розвитку ДП «КК «РОШЕН» в умовах нестабільного ринку. Розглянуті пріоритетні напрямки розвитку та економічні наслідки впровадження розробленої стратегії. This thesis is dedicated to the study of theoretical aspects of strategic management and the development of a methodology for strategic planning of enterprise development in a changing market environment. The example of PJSC "Kyiv Confectionery Factory Roshen" is used to analyze the external and internal factors influencing the formulation and implementation of the enterprise's strategy. The work examines the main approaches to the formation of a development strategy for enterprises, types of strategies, and the phases of their implementation. Special attention is paid to the methodology of assessing strategic planning, analyzing macroeconomic factors that determine the external environment, as well as the procedure for strategic planning at the enterprise. An evaluation of the economic and financial condition of the enterprise and an analysis of the strategic planning of its activities are conducted. Based on the analysis, recommendations are developed for the formulation of a development strategy for PJSC "Kyiv Confectionery Factory Roshen" in a volatile market. Priority areas for development and the economic consequences of implementing the proposed strategy are considered.
Опис: Злотнік І. Ю. Стратегічне планування розвитку кондитерської корпорації в умовах нестабільного ринку : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 073 «Менеджмент» / І. Ю. Злотнік ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 96 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3719
Розташовується у зібраннях:Факультет економічних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота магістра Злотнік І..pdf1.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.