груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3759
Назва: Система емоційної трансформації на основі семантичного аналізу та тематичної агрегації дописів
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення»
Автори: Зурілов, І. М.
Ключові слова: кафедра інженерії програмного забезпечення
Швед А.
інженерія програмного забезпечення
алгоритм
інтерфейс
розпізнавання
чат-бот
трансформація
користувачі
агрегація
підтримка
модель
взаємодія
algorithm
interface
recognition
chat-bot
transformation
users
aggregation
support
model
interaction
Дата публікації: гру-2024
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Актуальність обумовлена психологічним впливом написаного тексту та ризиком некоректного трактування змісту повідомлень в наслідок емоційного впливу на читача шляхом маніпуляції емоційною складовою дописів. Об’єктом дослідження виступають процеси розпізнавання та трансформації емоцій на основі текстових повідомлень користувачів. Предметом дослідження є сучасні методи обробки природної мови та машинного навчання, що використовуються для вирішення задачі розпізнавання. Метою дослідження є аналіз та перетворення емоційного тону текстових повідомлень користувачів шляхом розробки програмного забезпечення розпізнавання їх емоцій. Для досягнення мети КМР необхідно виконати наступні завдання: – дослідити предметну область, провести аналіз літератури за темою КМР; – розробити специфікацію вимог до ПЗ; – провести роботу із проєктування та моделювання ПЗ; – виконати виявлення емоційного тону шляхом впровадження NLP-моделі для точного виявлення та класифікації емоційного тону вхідного тексту; – виконати емоційну трансформацію шляхом створення алгоритму для генерації нової версії тексту зі зміненим емоційним тоном, зберігаючи оригінальний зміст; – розробити користувацький інтерфейс; – розробити ПЗ бота, виконати тестування та розгортання бота в Telegram. Кваліфікаційна робота складається із вступу, 4 розділів, висновків та переліку джерел посилання. У вступі описано об’єкт, предмет, мету та завдання КМР. У розділі 1 проаналізовано предметну область розпізнавання та трансформації емоцій у текстах. Зроблено огляд функціональних підходів та рішень застосунків, розглянуто перелік та природу проблем, які покликані вирішити існуючі програмні рішення. Виконано огляд цільової платформи розміщення та виконання програмного рішення проєкту КМР. У розділі 2 проаналізовано сучасні алгоритми обробки природної мови для аналізу емоцій, моделі машинного навчання та складові системи трансформації емоційної реакції користувачів. Визначено переваги та недоліки альтернатив кожної складової системи. У розділі 3 проведено роботу із системного моделювання та графічного представлення результатів моделювання програмної реалізації системи емоційної трансформації. Розглянуто та обґрунтовано вибір інструментів програмної реалізації системи емоційної трансформації. У розділі 4 проведено роботу із викладення програмної специфікації, кодування та підготовки користувацького середовища до запуску локальної версії програмного рішення КМР, продемонстровано приклад виконання описаного функціоналу. У висновках підведено підсумки проведеної роботи, винесено оцінку виконаних завдань, визначено практичне значення та винесено оцінку потенціалу розвитку програмного рішення. Кваліфікаційна робота викладена на 69 сторінках машинописного тексту, складається із вступу, 4 розділів, загальних висновків, переліку джерел посилання з 23 найменувань та 1 додатку. Праця містить 3 таблиці та 21 рисунок. The relevance is determined by the psychological impact of written text and the risk of incorrect interpretation of the content of messages due to emotional influence on the reader through manipulation of the emotional component of posts. The object of the research is the processes of recognizing and transforming emotions based on users' text messages. The subject of the research is modern methods of natural language processing and machine learning used to solve the recognition task. The aim of the research is to analyze and transform the emotional tone of users' text messages by developing software for recognizing their emotions. To achieve this goal, the following tasks need to be accomplished: – explore the subject area and conduct a literature review on the thesis topic; – develop a software requirements specification; – carry out design and modeling of the software; – detect the emotional tone by implementing an NLP model for accurate identification and classification of the emotional tone of the input text; – perform emotional transformation by creating an algorithm to generate a new version of the text with a modified emotional tone, preserving the original meaning; – develop a user interface; – develop the bot software, conduct testing, and deploy the bot on Telegram. – The qualification thesis consists of an introduction, 4 chapters, conclusions, and a list of references. The introduction describes the object, subject, goal, and tasks of the thesis. Chapter 1 analyzes the subject area of emotion recognition and transformation in texts. A review of functional approaches and solutions of applications is made, and a list of problems these software solutions aim to solve is provided. A review of the target platform for deploying and executing the software solution of the thesis project is presented. Chapter 2 analyzes modern natural language processing algorithms for emotion analysis, machine learning models, and components of the emotional reaction transformation system for users. The advantages and disadvantages of each component’s alternatives are identified. Chapter 3 deals with system modeling and graphical representation of the software implementation results of the emotional transformation system. The choice of tools for the software implementation of the emotional transformation system is justified. Chapter 4 presents the software specification, coding, and preparation of the user environment for the launch of the local version of the software solution, demonstrating an example of the described functionality. The conclusions summarize the work performed, evaluate the tasks accomplished, determine the practical significance, and assess the development potential of the software solution. The qualification thesis is presented on 69 pages of typed text, consisting of an introduction, 4 chapters, general conclusions, a list of 23 references, and 1 appendix. The work contains 3 tables and 21 figures.
Опис: Зурілов І. М. Система емоційної трансформації на основі семантичного аналізу та тематичної агрегації дописів : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / І. М. Зурілов ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 76 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3759
Розташовується у зібраннях:Факультет комп'ютерних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота Зурілов.pdf2.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.