груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3874
Назва: Реформа середньої освіти в контексті децентралізації влади в Україні
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : 281 «Публічне управління та адміністрування»
Автори: Бондаренко, Г. М.
Ключові слова: кафедра публічного управління та адміністрування
Ємельянов В. М.
державна служба
education reform
decentralization
secondary education
financing
local self-government
education management
international experience
реформа освіти
децентралізація
середня освіта
місцеве самоврядування
фінансування
управління освітою
міжнародний досвід
Дата публікації: гру-2024
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена аналізу впливу децентралізаційних процесів на систему середньої освіти в Україні. У роботі детально розглянуто теоретичні засади децентралізації, її принципи в публічному управлінні, а також міжнародний досвід впровадження подібних реформ у сфері освіти. Особлива увага приділена законодавчим основам реформи та її реалізації, викликам і перспективам, що виникають у процесі передачі повноважень місцевим громадам. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків і списку використаних джерел. У першому розділі висвітлено теоретичні основи реформування середньої освіти та міжнародний досвід. У другому розділі аналізуються законодавчі та адміністративні аспекти децентралізації, а також її вплив на освітню систему в Україні. Третій розділ містить оцінку ефективності реформи середньої освіти в умовах децентралізації, включаючи фінансування, управлінські механізми та рекомендації для покращення системи. На основі здобутих результатів висуваються рекомендації щодо вдосконалення публічного управління освітою, зокрема шляхи інтеграції міжнародного досвіду в український контекст. Особливу увагу приділено необхідності підвищення прозорості та підзвітності освітніх процесів, а також зміцненню партнерства між державними органами, місцевими громадами та освітніми установами. Результати дослідження представлені на 27-й Всеукраїнській науково-практичній конференції «Могилянські читання-2024: Досвід та тенденції розвитку суспільства в Україні: глобальні, національні та регіональні аспекти». Наукова новизна роботи полягає у визначенні ключових перспектив децентралізації в освітній сфері та формуванні рекомендацій для вдосконалення публічного управління освітою.  The qualification work is devoted to the analysis of the impact of decentralization processes on the secondary education system in Ukraine. The work examines in detail the theoretical foundations of decentralization, its principles in public administration, as well as international experience in implementing similar reforms in the field of education. Particular attention is paid to the legislative foundations of the reform and its implementation, the challenges and prospects that arise in the process of transferring powers to local communities. The work consists of an introduction, three sections, conclusions and a list of sources used. The first section highlights the theoretical foundations of secondary education reform and international experience. The second section analyzes the legislative and administrative aspects of decentralization, as well as its impact on the education system in Ukraine. The third section contains an assessment of the effectiveness of secondary education reform in the context of decentralization, including financing, management mechanisms and recommendations for improving the system. Based on the results obtained, recommendations are put forward for improving public education management, in particular ways to integrate international experience into the Ukrainian context. Particular attention is paid to the need to increase transparency and accountability of educational processes, as well as to strengthen partnerships between state bodies, local communities and educational institutions. The results of the study are presented at the 27th All-Ukrainian Scientific and Practical Conference «Mohyla Readings-2024: Experience and Trends in Society Development in Ukraine: Global, National and Regional Aspects». The scientific novelty of the work lies in identifying key prospects for decentralization in the educational sector and formulating recommendations for improving public education management.
Опис: Бондаренко Г. М. Реформа середньої освіти в контексті децентралізації влади в Україні : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : 281 «Публічне управління та адміністрування» / Г. М. Бондаренко ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 84 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3874
Розташовується у зібраннях:Навчально-науковий інститут публічного управління та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота Бондаренко Г. М..pdf679.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.