груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3904
Назва: Психологічні особливості взаємозв’язку між самооцінкою та відчуттям самотності серед студентів
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія»
Автори: Тригуба, В. В.
Ключові слова: кафедра психології
Психологія
Яблонський А. І.
самооцінка
самотність
психологічні особливості
студентський вік
психокорекційна програма
loneliness
self-esteem
psychological peculiarities
student age
psychocorrectional program
Дата публікації: гру-2024
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена теоретичному обґрунтуванню та емпіричному дослідженню психологічних особливостей взаємозв’язку між рівнем самооцінки та відчуттям самотності у студентів. У теоретичному аналізі визначено основні поняття «самооцінка» і «самотність», розкрито їх природу та вплив на емоційний стан особистості. Розглянуто психологічні аспекти формування самооцінки у студентському віці, а також фактори, які сприяють виникненню відчуття самотності. Емпірична частина роботи включає розробку методичного інструментарію, проведення діагностичного дослідження, математико-статистичну обробку результатів та аналіз взаємозв’язків між досліджуваними феноменами. Також розроблено та апробовано психокорекційну програму для підвищення рівня самооцінки та розвитку соціальних навичок. Результати дослідження дозволяють глибше зрозуміти механізми взаємодії самооцінки та відчуття самотності, а також розробити рекомендації щодо підтримки психологічного благополуччя студентів. Об’єкт дослідження: відчуття самотності та самооцінка студентів як соціально-психологічні феномени. Предмет дослідження: психологічні особливості взаємозв’язку між рівнем самооцінки та відчуттям самотності у студентів. The qualification work is devoted to the theoretical substantiation and empirical study of the psychological peculiarities of the relationship between self-esteem and the sense of loneliness among students. The theoretical analysis defines the key concepts of "self-esteem" and "loneliness," reveals their nature, and examines their impact on an individual's emotional state. The psychological aspects of self-esteem formation during the student years and the factors contributing to the emergence of loneliness are considered. The empirical part of the work includes the development of methodological tools, diagnostic research, statistical data processing, and the analysis of the relationship between the studied phenomena. Additionally, a psychocorrectional program was developed and tested to enhance self-esteem and improve social skills. The research results provide a deeper understanding of the mechanisms underlying the interaction between self-esteem and the sense of loneliness and offer recommendations for supporting the psychological well-being of students. Object of the study: the sense of loneliness and self-esteem of students as socio-psychological phenomena. Subject of the study: psychological peculiarities of the relationship between the level of self-esteem and the sense of loneliness among students.
Опис: Тригуба В. В. Психологічні особливості взаємозв’язку між самооцінкою та відчуттям самотності серед студентів : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» / В. В. Тригуба ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 145 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3904
Розташовується у зібраннях:Навчально-науковий медичний інститут

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Квіліфікаційна робота Тригуба В.В..pdf1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.