Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3938
Назва: | Особливості депресії у підлітків, які навчаються в онлайн форматі |
Інші назви: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» |
Автори: | Самойленко, М. Ю. |
Ключові слова: | кафедра психології Психологія Микитюк Г. Ю. депресія підлітки онлайн навчання психоемоційний стан соціальна ізоляція емоційне благополуччя depression adolescents online learning psycho-emotional state social isolation prevention emotional well-being |
Дата публікації: | гру-2024 |
Видавництво: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Короткий огляд (реферат): | Здійснено теоретичне узагальнення проблеми депресії у підлітків та запропоновано новий підхід до аналізу особливостей її прояву серед учнів, які навчаються в онлайн форматі. Проведено оцінку стану наукової розробленості цього питання в сучасній психології. З’ясовано специфіку впливу онлайн навчання на психоемоційний стан підлітків, включаючи такі аспекти, як соціальна ізоляція, зниження мотивації до навчання та особливості емоційної регуляції. Розглянуто основні чинники, що сприяють розвитку депресії в умовах дистанційного навчання, зокрема вплив цифрового середовища та недостатність соціальної підтримки. Розроблено теоретичну модель для виявлення та аналізу симптомів депресії у підлітків, які навчаються онлайн, що враховує індивідуальні, соціальні та освітні фактори. Верифіковано емпіричне дослідження, яке дозволило визначити специфічні маркери депресивних станів у цій групі підлітків. Надано психокорекційну програму для ефективного подолання депресії у підлітків та емпіричним шляхом підтверджено її ефективність. Підтверджено ефективність запропонованих методів раннього виявлення депресії та розроблено рекомендації для психологів і педагогів щодо профілактики та корекції депресивних проявів у підлітків, які навчаються дистанційно. This diploma presents a theoretical synthesis of the problem of adolescent depression and proposes a novel approach to analyzing its manifestations among students engaged in online learning. An evaluation of the current state of research on this issue in modern psychology is provided. The specific effects of online learning on the psycho-emotional state of adolescents are examined, highlighting factors such as social isolation, decreased motivation for learning, and challenges in emotional regulation. Key contributors to the development of depression in the context of distance learning, including the influence of the digital environment and lack of social support, are discussed. A theoretical model for identifying and analyzing depression symptoms in adolescents studying online is developed, accounting for individual, social, and educational factors. An empirical study is conducted to verify this model, identifying specific markers of depressive states in this adolescent group. A psychocorrectional program aimed at effectively addressing depression in adolescents is developed, and its effectiveness is empirically validated. The effectiveness of the proposed methods for early detection of depression is confirmed, and recommendations for psychologists and educators on the prevention and correction of depressive manifestations in adolescents engaged in distance learning are provided. |
Опис: | Самойленко М. Ю. Особливості депресії у підлітків, які навчаються в онлайн форматі : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» / М. Ю. Самойленко ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 161 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3938 |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-науковий медичний інститут |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
диплом Самойленко .pdf | 1.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.