Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3945
Назва: | Арт-терапія як засіб зменшення рівня стресу у дітей молодшого шкільного віку під час дистанційного навчання |
Інші назви: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» |
Автори: | Ширяєва, О. В. |
Ключові слова: | кафедра психології Психологія Остополець І. Ю. арт-терапія стрес діти молодшого шкільного віку дистанційне навчання психічне здоров’я art therapy stress primary school-aged children distance learning mental health |
Дата публікації: | гру-2024 |
Видавництво: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Короткий огляд (реферат): | Магістерська робота присвячена дослідженню використання арт-терапії як засобу зниження рівня стресу у дітей молодшого шкільного віку під час дистанційного навчання в умовах повномасштабного військового вторгнення. Актуальність теми обумовлена зростанням психоемоційного напруження серед дітей в умовах навчання на відстані, що потребує розробки ефективних методів підтримки їхнього психічного здоров’я. У роботі теоретично обґрунтовано сутність та можливості арт-терапії як інструменту психотерапії, спрямованого на емоційне розвантаження і корекцію стресових станів у дітей. Визначено основні психологічні особливості розвитку дітей молодшого шкільного віку та досліджено вплив дистанційного навчання на їхній рівень стресу. Проведене емпіричне дослідження, що включало використання психологічних методик, тестів і опитувань, дозволило встановити позитивний вплив арт-терапії на зниження рівня стресу у дітей в умовах дистанційного навчання. Практична значущість роботи полягає в розробці та впровадженні корекційнорозвивальної програми арт-терапії, яку можна використовувати у навчальних закладах для підтримки дітей в умовах стресу. Результати дослідження можуть бути використані в освітньому процесі, а також у діяльності практикуючих психологів та арт-терапевтів. This master's thesis is dedicated to the study of the use of art therapy as a means of reducing stress levels in primary school-aged children during distance learning in the context of a full-scale military invasion. The relevance of the topic is driven by the growing emotional tension among children in distance learning conditions, which necessitates the development of effective methods to support their mental health. The paper theoretically substantiates the essence and potential of art therapy as a psychotherapeutic tool aimed at emotional relief and the correction of stress conditions in children. The main psychological characteristics of the development of primary schoolaged children are identified, and the impact of distance learning on their stress levels is examined. An empirical study, which included the use of psychological methods, tests, and surveys, allowed the identification of the positive impact of art therapy on reducing stress levels in children during distance learning. The practical significance of the work lies in the development and implementation of a corrective and developmental art therapy program, which can be used in educational institutions to support children under stress. The research results can be applied in the educational process as well as in the practice of psychologists and art therapists. |
Опис: | Ширяєва О. В. Арт-терапія як засіб зменшення рівня стресу у дітей молодшого шкільного віку під час дистанційного навчання : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» / О. В. Ширяєва ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 104 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3945 |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-науковий медичний інститут |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кваліфікаційна робота Ширяєва О..pdf | 1.78 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.