груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4135
Назва: Самооцінка як чинник впливу на навчальні досягнення та міжособистісні відносини учнів
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія»
Автори: Кузьменко, Д. Д.
Ключові слова: Кафедра психології
Лукіна Н. Б.
Психологія
самооцінка
навчальні досягнення
міжособистісні відносини
підлітковий вік
учні
academic performance
self-esteem
interpersonal relationships
adolescence
Дата публікації: чер-2025
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена теоретичному аналізу та емпіричному дослідженню впливу самооцінки на навчальні досягнення та міжособистісні відносини учнів підліткового віку. Досліджено наукові підходи до визначення структури, функцій та формування самооцінки. Проаналізовано взаємозв’язок рівня самооцінки з навчальною мотивацією, емоційною стійкістю та характером соціальної поведінки підлітків. Описано методологічні підходи до вивчення самооцінки та обґрунтовано вибір психодіагностичних методик. Емпірично досліджено вплив рівня самооцінки на успішність та міжособистісні контакти школярів. Розроблено практичні рекомендації щодо формування та підтримки адекватної самооцінки учнів у шкільному середовищі. Об'єктом дослідження виступає процес формування самооцінки підлітків. Предметом дослідження є вплив самооцінки на навчальні досягнення та міжособистісні відносини учнів. Наукова новизна полягає в поєднанні теоретичного аналізу та авторського емпіричного дослідження, що дало змогу виявити ключові взаємозв’язки між самооцінкою, навчальними досягненнями та соціальною поведінкою підлітків. The qualification paper is devoted to the theoretical analysis and empirical study of the influence of self-esteem on the academic performance and interpersonal relationships of adolescent students. Theoretical approaches to the structure, functions, and development of self-esteem are examined. The relationship between the level of self-esteem and academic motivation, emotional stability, and patterns of social behavior in adolescence is analyzed. Methodological approaches to studying self-esteem are reviewed, and the choice of psychodiagnostic tools is substantiated. An empirical study was conducted to explore how self-esteem affects students’ academic performance and interpersonal interactions. Practical recommendations were developed to support and enhance adequate self-esteem in the school environment. The object of the study is the process of self-esteem formation in adolescents. The subject of the study is the impact of self-esteem on students’ academic performance and interpersonal relationships. Scientific novelty lies in the combination of theoretical analysis and original empirical research, which revealed key correlations between self-esteem, academic success, and social behavior in adolescence.
Опис: Кузьменко Д. Д. Самооцінка як чинник впливу на навчальні досягнення та міжособистісні відносини учнів : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія» / Д. Д. Кузьменко ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025 . – 85 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4135
Розташовується у зібраннях:Навчально-науковий медичний інститут

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кузьменко_кваліфікац робота.pdf1.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.