Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4139
Titel: | Особливості стесостійкості у творчих особистостей |
Sonstige Titel: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія» |
Autoren: | Пейтер, Д. В. |
Stichwörter: | Кафедра психології Лукіна Н. Б. Психологія творчість стресостійкість креативність адаптація студентська молодь stress resistance creativity creativity adaptation |
Erscheinungsdatum: | Jun-2025 |
Herausgeber: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Zusammenfassung: | Кваліфікаційна робота присвячена теоретичному аналізу й емпіричному дослідженню взаємозв’язку між рівнем творчості та стресостійкості студентської молоді. У роботі розглянуто наукові підходи до визначення понять «творчість» і «стресостійкість», проаналізовано психологічні чинники, що впливають на їх формування, а також особливості емоційної сфери творчої особистості. Емпіричне дослідження проведено з використанням опитувальника креативності Д. Джонса, тесту творчого мислення П. Торренса, шкали життєвих подій Т. Холмса і Р. Раге, а також методики визначення рівня стресу Ю. В. Щербатих. За результатами кореляційного аналізу встановлено слабкі зворотні тенденції між показниками креативності та рівнем стресу, що свідчить про потенційну роль творчості як внутрішнього адаптаційного ресурсу особистості. Розроблено рекомендації щодо розвитку стресостійкості засобами творчих практик. Об’єктом дослідження виступає стресостійкість як властивість особистості. Предметом дослідження є взаємозв’язок між рівнем творчості та рівнем стресостійкості студентів. Наукова новизна полягає в інтеграції теоретичних підходів до вивчення творчості та стресостійкості й спробі емпірично виявити їх взаємозв’язок у молодіжному середовищі, а також у формуванні практичних рекомендацій з опорою на отримані результати. The qualification work is devoted to the theoretical analysis and empirical study of the relationship between the level of creativity and stress resistance of students. The work considers scientific approaches to defining the concepts of "creativity" and "stress resistance", analyzes psychological factors that influence their formation, as well as the features of the emotional sphere of a creative personality. The empirical study was conducted using the D. Jones creativity questionnaire, P. Torrens creative thinking test, T. Holmes and R. life events scale. Rage, as well as the methods for determining the level of stress by Yu. V. Shcherbatykh. According to the results of the correlation analysis, weak reverse trends were established between the indicators of creativity and the level of stress, which indicates the potential role of creativity as an internal adaptive resource of the individual. Recommendations for the development of stress resistance by means of creative practices were developed. The object of the study is stress resistance as a personality trait. The subject of the study is the relationship between the level of creativity and the level of stress resistance of students. The scientific novelty lies in the integration of theoretical approaches to the study of creativity and stress resistance and an attempt to empirically identify their relationship in the youth environment, as well as in the formation of practical recommendations based on the results obtained. |
Beschreibung: | Пейтер Д. В. Особливості стесостійкості у творчих особистостей : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія» / Д. В. Пейтер ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025 . – 72 с. |
URI: | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4139 |
Enthalten in den Sammlungen: | Навчально-науковий медичний інститут |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Пейтер_Д_Кваліфікаційна_робота.pdf | 910.89 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.