Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4142
Titel: | Особливості впливу неповної сім’ї на самооцінку та рівень тривожності у дітей молодшого шкільного віку |
Sonstige Titel: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія» |
Autoren: | Попович, В. О. |
Stichwörter: | Кафедра психології Старченко А. В. Психологія неповна сім’я самооцінка тривожність психологічні особливості молодший шкільний вік single-parent family self-esteem anxiety primary school age psychological characteristics |
Erscheinungsdatum: | Jun-2025 |
Herausgeber: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Zusammenfassung: | Кваліфікаційна робота присвячена – теоретичному аналізу та емпіричному дослідженню впливу неповної сім’ї на самооцінку та рівень тривожності у дітей молодшого шкільного віку. У роботі розглянуто поняття сім’ї як об’єкта психологічного вивчення, проаналізовано психологічні особливості формування самооцінки та прояву тривожності у молодших школярів. Визначено зміст і характер впливу неповної сім’ї на емоційний стан дитини, а також досліджено відмінності між повною та неповною сім’єю у формуванні самооцінки та рівня тривожності. Емпірично встановлено, як саме неповна сім’я впливає на ці психологічні характеристики, та розроблено практичні рекомендації щодо підтримки дітей молодшого шкільного віку, спрямовані на формування позитивної самооцінки та зниження рівня тривожності. Об’єктом дослідження є самооцінка та рівень тривожності у дітей молодшого шкільного віку. Предметом дослідження виступають психологічні особливості впливу неповної сім’ї на самооцінку та рівень тривожності. Наукова новизна полягає в узагальненні теоретичних підходів і розробці практичних рекомендацій щодо зниження тривожності та формування адекватної самооцінки у дітей, що виховуються в неповних сім’ях. The qualification thesis is devoted to the theoretical analysis and empirical research of the influence of a single-parent family on the self-esteem and anxiety level of primary school-aged children. The work examines the concept of the family as an object of psychological study, analyzes the psychological features of the formation of self-esteem and the manifestation of anxiety in younger schoolchildren. The content and nature of the influence of a single-parent family on the emotional state of the child are defined. Differences between complete and single-parent families in the development of self-esteem and anxiety levels are also investigated. Empirical research reveals how exactly a single-parent family affects these psychological characteristics. Practical recommendations are developed to support primary school-aged children in fostering positive self-esteem and reducing anxiety levels. The object of the study is the self-esteem and anxiety level of primary school-aged children. The subject of the study is the psychological peculiarities of the influence of a single-parent family on self-esteem and anxiety level. Scientific novelty lies in the generalization of theoretical approaches and the development of practical recommendations for reducing anxiety and forming adequate self-esteem in children raised in single-parent families. |
Beschreibung: | Попович В. О. Особливості впливу неповної сім’ї на самооцінку та рівень тривожності у дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія» / В. О. Попович ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025 . – 92 с. |
URI: | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4142 |
Enthalten in den Sammlungen: | Навчально-науковий медичний інститут |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Попович_кваліфікац робота.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.