груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4146
Назва: Інтеграція ігрових технологій у освітній процес як засіб покращення уваги в учнів молодшого шкільного віку
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія»
Автори: Усік, П. В.
Ключові слова: Кафедра психології
Дрозд О. В.
Психологія
інтеграція ігрових технологій
молодший шкільний вік
пізнавальні психічні процеси
увага
integration of game technologies
attention
junior school age
Дата публікації: чер-2025
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена теоретичному обґрунтуванню та емпіричному дослідженню уваги учнів молодшого дошкільного віку та апробування способів покращення уваги за допомогою інтеграції ігрових технік в освітній процес. Досліджено теоретичні передумови використання ігрових технологій у навчанні та їх вплив на увагу учнів. Проаналізовано сучасні підходи до інтеграції ігрових технологій у навчальний процес. Емпірично досліджено вплив ігрових технологій на увагу молодших школярів. Розроблено практичні рекомендації щодо інтеграції ігрових технологій у шкільну практику для покращення уваги учнів. Об'єктом дослідження виступає увага дітей молодшого шкільного віку як психічний процес. Предметом дослідження є психологічні особливості уваги дітей молодшого шкільного віку, в освітньому процесі ЗЗСО. Наукова новизна полягає в розробці теоретичних положень та обгрунтувані практичних рекомендацій інтеграції ігрових технологій у освітній процес як засіб покращення уваги в учнів молодшого шкільного віку. The qualification work is devoted to the theoretical justification and empirical study of the attention of students of primary preschool age and testing ways to improve attention by integrating game techniques into the educational process. The theoretical prerequisites for the use of game technologies in learning and their impact on the attention of students are investigated. It analyses modern approaches to integration of game technologies into the educational process. The influence of game technologies on the attention of younger schoolchildren is empirically investigated. Practical recommendations on the integration of game technologies into school practice to improve the attention of students have been developed. The object of the study is the attention of children of primary school age as a mental process. The subject of the study is the psychological characteristics of the attention of children of primary school age, in the educational process of ZZSO. The scientific novelty lies in the development of theoretical provisions and substantiated practical recommendations for the integration of game technologies into the educational process as a means of improving attention in students of primary school age.
Опис: Усік П. В. Інтеграція ігрових технологій у освітній процес як засіб покращення уваги в учнів молодшого шкільного віку : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. С4 «Психологія» / П. В. Усік ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025 . – 81 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4146
Розташовується у зібраннях:Навчально-науковий медичний інститут

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Усік_кваліфікац робота.pdf1.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.