Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4157
Назва: | Розробка ARPG-гри на рушії Unity |
Інші назви: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки» |
Автори: | Назарчук, С. С. |
Ключові слова: | кафедра інтелектуальних інформаційних систем Фаленкова М. В. Комп’ютерні науки ARPG Unity розробка ігор ігрові механіки C# бойова система Tilemap UI game development game mechanics combat system, |
Дата публікації: | чер-2025 |
Видавництво: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність даного дослідження полягає у зростаючому попиті на якісний інтерактивний ігровий контент, зокрема в жанрі action role-playing game (ARPG), а також у необхідності опанування сучасних засобів розробки цифрових ігор, таких як Unity та мова програмування C#. Створення подібних проєктів дозволяє не лише реалізувати креативні ідеї, а й набути практичних навичок, що є актуальними на ринку праці в галузі геймдеву. Об’єктом процес розробки відеоігор, що охоплює створення ігрових механік, графіки, та інтерактивної логіки. Предметом роботи є реалізація основних механік ARPG-гри за допомогою рушія Unity. Метою створення повноцінного ігрового прототипу у жанрі ARPG, який включає бойову систему, управління персонажем, інтерфейс користувача та взаємодію з ігровим середовищем. У результаті виконання роботи було реалізовано ігровий проєкт, що складається з декількох локацій, інтегровано базові механіки жанру, створено інтерфейс користувача (UI), а також розроблено візуальні ефекти й систему бою. A relevance of this study lies in the growing demand for high-quality interactive game content, particularly in the action role-playing game (ARPG) genre, as well as the need to master modern digital game development tools, such as Unity and the C# programming language. Creating such projects allows not only to implement creative ideas, but also to acquire practical skills that are relevant in the game development labor market. An object of the work is the process of developing video games. A subject of the work is the implementation of the main mechanics of the ARPG game using the Unity engine. A purpose of the work is to create a full-fledged game prototype in the ARPG genre, which includes a combat system, character control, user interface and interaction with the game environment. |
Опис: | Назарчук С. С. Розробка ARPG-гри на рушії Unity : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки» / С. С. Назарчук ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025. – 94 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4157 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет ком'ютерних наук |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
КРС Назарчук Сергій Сергійович.pdf | 2.17 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.