груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4195
Назва: Чат-бот служби підтримки клієнтів із використанням алгоритмів обробки природної мов
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення»
Автори: Горелов, О. С.
Ключові слова: кафедра інженерії програмного забезпечення
Давиденко Є.
Інженерія програмного забезпечення
чат-бот
обробка природної мови
Python
штучний інтелект
автоматизація підтримки клієнтів
машинне навчання
natural language processing
artificial intelligence
machine learning
Дата публікації: чер-2025
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Чат-бот призначений для автоматизації процесів комунікації з клієнтами, покращення якості обслуговування та зменшення навантаження на операторів служби підтримки. У роботі досліджено сучасні методи та технології обробки природної мови, які використовуються для створення ефективних чат-ботів. Об’єкт кваліфікаційної роботи: процес автоматизації служби підтримки клієнтів за допомогою чат-бота. Предмет кваліфікаційної роботи: алгоритм обробки природної мови та програмні засоби для розробки чат-бота. Метою кваліфікаційної роботи є розробка чат-бота служби підтримки клієнтів, що використовує алгоритми NLP для ефективного розпізнавання за-питів та надання відповідей у реальному часі. This qualification work is dedicated to the development of a customer sup-port chatbot using Natural Language Processing (NLP) algorithms. The chatbot is designed to automate customer communication processes, improve service quality, and reduce the workload on support operators. The study explores modern meth-ods and technologies of natural language processing used for creating efficient chat-bots. The object of the qualification work: the process of automating customer support services using a chatbot. The subject of the qualification work: natural lan-guage processing algorithms and software tools for chatbot development. The purpose of the qualification work: to develop a customer support chat-bot that utilizes NLP algorithms for effective query recognition and real-time re-sponse generation. The qualification work consists of an introduction, 4 chapters, conclusions, and a list of references.
Опис: Горелов О. С. Чат-бот служби підтримки клієнтів із використанням алгоритмів обробки природної мов : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / О. С. Горелов ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025. – 60 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4195
Розташовується у зібраннях:Факультет ком'ютерних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кваліфікаційна робота Горелов.pdf1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.