Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4213
Title: | Ігровий застосунок в жанрі roguelike на рушії Unreal Engine 5. Розробка ігрових механік |
Other Titles: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» |
Authors: | Гаврилов, І. А. |
Keywords: | кафедра інженерії програмного забезпечення Боровльова С. Інженерія програмного забезпечення генерація Roguelike NPC реіграбельність generation |
Issue Date: | Jun-2025 |
Publisher: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Abstract: | Актуальність теми розробки ігрового застосунку в жанрі roguelike на рушії Unreal Engine 5 зумовлена зростанням популярності цього жанру завдяки процедурній генерації рівнів, перманентній смерті персонажа та високій реіграбельності. Ігри на кшталт Hades, Dead Cells та Risk of Rain 2 довели, що навіть малі студії можуть досягти успіху завдяки глибоким механікам і якісній реалізації. Метою кваліфікаційної роботи є створення ігрового застосунку на основі Unreal Engine 5, для популяризації жанру roguelike на сучасному ринку. Об’єктом роботи є процес створення roguelike-ігор з використанням процедурної генерації. Предметом роботи виступає програмне забезпечення для створення roguelike-ігор на базі Unreal Engine 5. Робота складається з вступу, 4 розділів та висновків. У вступі визначено актуальність теми, сформульовано мету, об’єкт, предмет та завдання роботи. У першому розділі проведено аналіз предметної області, розглянуті аналогічні застосунки, визначено їх переваги та недоліки в порівнянні із створюваною грою. У другому розділі описано порівняння рушіїв та специфікації вимог до програмного забезпечення. У третьому розділі розглянуто варіанти використання системи, проєктування функцій програмного забезпечення та описано інтерфейсу користувача. У четвертому розділі реалізовано та протестовано програмне забезпечення. У висновках підсумовано результати та перспективи подальшого розвитку застосунку. The relevance of developing a game application in the roguelike genre using Unreal Engine 5 lies in the growing popularity of this genre due to procedural level generation, permanent character death, and high replayability. Games like Hades, Dead Cells, and Risk of Rain 2 have proven that even small studios can achieve success through deep mechanics and high-quality implementation. The goal of the qualification work is to develop a game application based on Unreal Engine 5 to promote the roguelike genre in the modern market. The object of the work is the process of creating roguelike games using procedural generation. The subject of the work is the software for developing roguelike games on Unreal Engine 5. The work consists of an introduction, four chapters, and conclusions. The introduction defines the relevance of the topic, formulates the aim, object, subject, and tasks of the study. The first chapter provides an analysis of the subject area and defines the main requirements for the application. The second chapter describes a comparison of game engines and the specification of software requirements. The third chapter explores system usage scenarios, software functionality design, and provides a description of the user interface. The fourth chapter presents the implementation and testing of the software. The conclusions summarize the results and outline the prospects for further development of the application. |
Description: | Гаврилов І. А. Ігровий застосунок в жанрі roguelike на рушії Unreal Engine 5. Розробка ігрових механік : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / І. А. Гаврилов ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025. – 43 с. |
URI: | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4213 |
Appears in Collections: | Факультет ком'ютерних наук |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
кваліфікаційна робота Гаврилов.pdf | 1.47 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.