Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4216
Назва: | Ігровий застосунок у жанрі action-shooter з використанням тривимірного моделювання |
Інші назви: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» |
Автори: | Гришин, А. О. |
Ключові слова: | кафедра інженерії програмного забезпечення Бойко А. Інженерія програмного забезпечення Unreal Engine 5 тривимірне моделювання action-shooter C++ UML-діаграми action-shooter three-dimensional modeling |
Дата публікації: | чер-2025 |
Видавництво: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Короткий огляд (реферат): | У сучасному світі комп’ютерні ігри набувають все більшої популярності, а їх розробка постійно вдосконалюється. Жанр action-shooterів залишається одним із найзатребуваніших серед гравців завдяки динамічному геймплею та захоплюючим ігровим механікам. Використання тривимірного моделювання дозволяє створювати реалістичні ігрові світи, деталізованих персонажів та ефектну зброю, що підвищує занурення гравця у процес. Український ігровий ринок потребує якісних вітчизняних проєктів у цьому жанрі. Бакалаврська робота спрямована на розробку ігрового прототипу з використанням сучасних інструментів 3D-моделювання та ігрових технологій. Результат може стати основою для подальшого розвитку повноцінної гри. Мета: Створення ігрового прототипу в жанрі action-shooter з використанням тривимірного моделювання для демонстрації основних ігрових механік та залучення інтересу гравців. Об'єкт роботи: процеси, що пов’язані із організацією та створенням ігрового застосунку. Предмет роботи: інструментальні засоби та інформаційні технології розробки ігрового застосунку. In the modern world, computer games are becoming increasingly popular, and their development is constantly improving. The action shooter genre remains one of the most popular among players due to its dynamic gameplay and exciting game mechanics. The use of three-dimensional modeling allows creating realistic game worlds, detailed characters, and spectacular weapons, which increases the player's immersion in the process. The Ukrainian gaming market needs high-quality domestic projects in this genre. The bachelor's thesis is aimed at developing a game prototype using modern 3D modeling tools and gaming technologies. The result can become the basis for further development of a full-fledged game. Objective: To create a game prototype in the action-shooter genre using three-dimensional modeling to demonstrate the basic game mechanics and attract the interest of players. Object of work: processes related to the organization and creation of a game application. Subject of work: tools and information technologies for developing a game application. |
Опис: | Гришин А. О. Ігровий застосунок у жанрі action-shooter з використанням тривимірного моделювання : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / А. О. Гришин ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025. – 56 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4216 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет ком'ютерних наук |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
кваліфікаційна робота Гришин.pdf | 2.31 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.