Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4228
Назва: | Гра в жанрі top-down shooter |
Інші назви: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» |
Автори: | Чечіньов, Р. С. |
Ключові слова: | кафедра інженерії програмного забезпечення Кандиба І. Інженерія програмного забезпечення Гра Godot Engine shooter top-down shooter GDScript 2D Game |
Дата публікації: | чер-2025 |
Видавництво: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність обраної теми зумовлена не лише стрімким зростанням ринку комп'ютерних ігор як ключової сфери розваг, але й постійним пошуком інноваційних підходів у класичних жанрах. Розробка застосунку в жанрі top-down shooter, що потенційно поєднує перевірені часом механіки з сучасними трендами. Такий застосунок має потенціал не лише вдихнути нове життя в жанр та привнести в нього свіжі ідеї, але й сприяти його популяризації серед широкого кола гравців. Об’єктом роботи є процес розробки гри в жанрі top-down shooter. Предметом роботи є інструментарій для розробки гри в жанрі top-down shooter. Метою роботи є розробка гри в жанрі top-down shooter, яка популяризує жанр серед гравців. Кваліфікаційна робота складається із вступу, 4 розділів, висновків та переліку джерел посилання. У вступі обґрунтовано актуальність теми, визначено мету, завдання, об’єкт та предмет дослідження У першому розділі проведено детальний аналіз предметної області, а також проаналізовано існуючі ігри-аналоги для виявлення вдалих рішень Другий розділ присвячено розробленню мокапів інтерфейсів ігрового застосунку. Також у цьому розділі розроблено специфікацію функціональних та нефункціональних вимог до програмного забезпечення. The relevance of the chosen topic is due not only to the rapid growth of the computer games market as a key area of entertainment, but also to the constant search for innovative approaches in classic genres. Development of an application in the top-down shooter genre, which potentially combines time-tested mechanics with modern trends. Such an application has the potential not only to breathe new life into the genre and bring fresh ideas to it, but also to promote its popularization among a wide range of players. The object of the work is the process of developing a game in the top-down shooter genre. The subject of the work is a toolkit for developing a game in the top-down shooter genre. The purpose of the work is to develop a game in the top-down shooter genre that will popularize the genre among players. The qualification work consists of an introduction, 4 sections, conclusions and a list of references. The introduction substantiates the relevance of the topic, defines the goal, objectives, object and subject of the study The first section provides a detailed analysis of the subject area, as well as analyzes existing games-analogues to identify successful solutions The second section is dedicated to the development of game application interface mockups. This section also develops a specification of functional and non-functional software requirements. |
Опис: | Чечіньов Р. С. Гра в жанрі top-down shooter : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / Р. С. Чечіньов ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2025. – 67 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4228 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет ком'ютерних наук |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
кваліфікаційна робота Чечіньов.pdf | 3.4 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.