Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4237
Назва: | Інтегрована система для автономного маршрутного планування і навігації у транспортних системах |
Інші назви: | : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 123 «Комп’ютерна інженерія» |
Автори: | Керекеслер, М. О. |
Ключові слова: | кафедра комп'ютерної інженерії комп'ютерна інженерія Крайник Я. М. |
Дата публікації: | лют-2024 |
Видавництво: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційа магістерська робота присвячена розробці системи для автономного маршрутного планування і навігації в транспортних системах. Розглянуто наявні технології для автономної навігації та алгоритми будування. Практичне значення результатів дослідження та розроблення полягає в тому що, на підставі результатів можливе вдосконалення апаратно-програмного комплексу, у засвоєнні навичок процесу проектування, розробки, створення приладу, можливостях застосування розробленого програмно-апаратного комплексу. Пояснювальна записка кваліфікаційної магістерської роботи складається зі вступу, трьох розділів, висновків та додатків. У вступі визначається актуальність теми, сформульовані мета, об’єкт, предмет та завдання дослідження та розроблення кваліфікаційної магістерської роботи. У першому розділі проводиться аналіз існуючих технологій для автономного маршрутного планування і навігації та обираються необхідні компоненти. У другому розділі розглянуто принцип роботи кожного елементу системи та принцип роботи всієї системи. У третьому розділі описано розробку програмного забезпечення системи з автономним маршрутним плануванням і навігацією. У четвертому розділі проаналізовано результати роботи системи та їх компонентів. У висновках наведено аналіз виконаної роботи та отриманих результатів дослідження та розроблення. The qualification master's thesis is devoted to the development of a system for autonomous route planning and navigation in transport systems. Available technologies for autonomous navigation and building algorithms are considered. The practical significance of the results of research and development is that, based on the results, it is possible to improve the hardware and software complex, in learning the skills of the process of design, development, creation of the device, and the possibilities of using the developed software and hardware complex. The explanatory note of the qualifying master's thesis consists of an introduction, three sections, conclusions and appendices. The introduction determines the relevance of the topic, formulates the goal, object, subject and task of research and development of a qualifying master's thesis. The first section analyzes the existing technologies for autonomous route planning and navigation and selects the necessary components. The second chapter examines the principle of operation of each element of the system and the principle of operation of the entire system. The third chapter describes the software development of the system with autonomous route planning and navigation. The fourth chapter analyzes the results of the system and its components. The conclusions provide an analysis of the work performed and the obtained results of research and development. |
Опис: | Керекеслер М. О. Інтегрована система для автономного маршрутного планування і навігації у транспортних системах : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 123 «Комп’ютерна інженерія» / М. О. Керекеслер ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 96 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4237 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет комп'ютерних наук |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
605-Керекеслер_КМР.pdf | 2.42 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.