груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4247
Назва: Серверна архітектура для потокової передачі VR
Інші назви: : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 123 «Комп’ютерна інженерія»
Автори: Сюсько, К. Ю.
Ключові слова: кафедра комп'ютерної інженерії
комп'ютерна інженерія
Чуйко Г. П.
VR streaming
server architecture
data visualization
VR
візуалізація даних
Дата публікації: лют-2024
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота присвячена створенню серверної архітектури для потокової передачі VR. В даній магістерській роботі розглянуто та досліджено принципи та методи та різні підходи до створення сервернох архітектури для потокової передачі VR контенту. Практичне значення результати дослідження можуть бути використані у сферах навчання, розваг та глубокого навчання, полегшуючи роботу фахівців та покращуючи якість навчального процесу. Пояснювальна записка магістерської роботи складається зі вступу, трьох розділів, висновків. У вступі визначається актуальність теми, сформульовані мета, об’єкт, предмет та завдання дослідження та розроблення, а також гіпотези, наукова новизна та практичне значення магістерської роботи. У першому розділі розглядається аналітична частина, його опис, де використовується, а також я воно пов’язано з IT-галузі, також разглядаються конкуренти. У другому розділі розглядається «адаптивний метод потокової передачі VR» як один із існуючих методів. Було розглянуто 2 алгоритма завдяки яким відбуваеється потокова передача VR контенту. У третьому розділі, було розглянуті та запропановано варіанти розгортання сервернох архітектури для потокової передачі VR.The master's thesis is dedicated to the development of server architecture for streaming VR content. The study explores principles, methods, and various approaches to creating server architecture for streaming VR content. The practical significance of the research results can be applied in education, entertainment, and deep learning, facilitating the work of professionals and improving the quality of the learning process. The explanatory note of the master's thesis consists of an introduction, three chapters, and conclusions. The introduction defines the relevance of the topic, formulates the goal, object, subject, and tasks of the research and development, as well as hypotheses, scientific novelty, and practical significance of the master's thesis. The first chapter examines the analytical part, its description, its usage, and its relevance to the IT industry, as well as competitors. The second chapter discusses the "Adaptive Method for Streaming VR" as one of the existing methods. Two algorithms facilitating the streaming of VR content are considered. In the third chapter, options for deploying server architecture for streaming VR are discussed and proposed.
Опис: Сюсько К. Ю. Серверна архітектура для потокової передачі VR : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 123 «Комп’ютерна інженерія» / К. Ю. Сюсько ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 72 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4247
Розташовується у зібраннях:Факультет комп'ютерних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КМР Сюсько К. Ю.pdf2.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.