груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/526
Назва: Розробка проекту науково-популярного видання: концепція, контент, перспективи функціонування
Інші назви: автореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр», напрям підготовки 6.030301 «Журналістика»
Автори: Максименко, Г. В.
Ключові слова: автореферат
бакалаврська робота
журналістика
Сазонова Юлія Олександрівна
науково-популярна журналістика
медіа-продукт
науково-популярна періодика
українська науково-популярна журналістика
Дата публікації: 2019
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Під час нашого дослідження, ми розробили власний медіа-проект. Особливістю нашого видання є унікальний дизайн, логотип, короткі влучні статті, аполітичність. Дипломна робота стане значущою не лише для студентів журналістики, а й для всіх людей, які прагнуть розвивати регіон чи навіть країну. Ми розробили медіа-продукт на всеукраїнському та міжрегіональному рівнях та коментар до нього, висвітлили події з наукової тематики в Україні та світі, використовуючи різноманітні засоби журналістики. Ми поглибилися у теоретичний та практичний аспект, дослідили зародження науково-популярної періодики України та світу, розкрили сучасний стан української науково-популярної журналістики, визначили загальні тенденції її функціонування та порівняли з європейськими, американськими та азійськими ЗМІ. Провели огляд та визначили контент науково-популярних медіа, визначили проблемно-тематичний діапазон, жанрову палітру тощо. Також ми порівняли зарубіжну науково-популярну журналістику з українською, а саме британську, американську та російську тощо. Виокремили найпопулярніші жанри серед науково-популярних журналістських матеріалів, якими будемо користуватися, і які у подальших роботах можуть використовувати інші студенти. Робота сприяє подальшому розвитку науково-популярної журналістики, практичному аспекті створення медіа-продукту. Ми створили власний медіа-проект, який буде актуальним не дивлячись на популярність Інтернету, з особливими перевагами, які дають змогу залучити аудиторію і старшого, і молодшого покоління. Ми представили характеристику власного медіа-проекту, на яку аудиторію розрахований та контент. Проведене дослідження дозволило визначити які домінантні особливості хочуть бачити читачі серед усієї науково-популярної періодики. Апробація результатів дослідження проведена на електронному ресурсі «Solnik».
Опис: Максименко Г. В. Розробка проекту науково-популярного видання: концепція, контент, перспективи функціонування : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : напрям підготовки 6.030301 «Журналістика» / Г. В. Максименко , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 12 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/526
Розташовується у зібраннях:Інститут філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6. Максименко Г. автореферат 448.docx.pdf386.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.