Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/629
Назва: | Розробка комп`ютерної гри на основі технології процедурної генерації контенту |
Інші назви: | автореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки» |
Автори: | Зеленков, Д. С. |
Ключові слова: | автореферат бакалаврська робота комп'ютерні науки Швед Альона Володимирівна комп’ютерна гра відеогра Unity3D процедурна генерація |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Короткий огляд (реферат): | В даній дипломній роботі був опанований процес створення відеогри з використанням процедурної генерації контенту для досягнення бажаного результату. Об’єкт дослідження – процес розробки ігрового застосунку в жанрі «Головоломка». Предмет дослідження – методи та інформаційні технології розробки ігрового програмного забезпечення. Метою дипломної роботи являється підвищення ефективності процесу розробки ігрового програмного забезпечення за рахунок оптимізації процесу генерації лабіринтів на основі алгоритмів процедурної генерації контенту. Дипломна робота складається з таких розділів: аналіз відеоігор та класифікації лабіринтів; методи для реалізації гри та засоби програмної розробки; моделювання ігрового програмного забезпечення; програмна реалізація ігрового застосунку. Перший розділ містить в собі аналіз ігор і лабіринтів та необхідні теоретичні відомості. Другий розділ містить опис алгоритмів та засобів програмної розробки. Третій розділ містить модель ігрового програмного забезпечення. Четвертий розділ містить детальний опис створення відеогри. Після завершення роботи була створена відеогра на комп’ютер, яка надає можливість пройти лабіринти, створені трьома різними алгоритмами. Гра має 2 типа гри: за рівнями та зі самостійними налаштуваннями. Дипломна робота складається зі 67 сторінок, 66 рисунків, 2 таблиць, 40 посилань на літературні джерела та спеціальної частини, що складається із 17 сторінок. |
Опис: | Зеленков Д. С. Розробка комп`ютерної гри на основі технології процедурної генерації контенту : автореф. кваліфік. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки» / Д. С. Зеленков, ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 14 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/629 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет комп'ютерних наук (ба) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Автореферат Зеленков 403.pdf | 856.52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.