груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/634
Назва: Розробка кросплатформного ігрового сервісу на основі Unity3D. Розробка та реалізація back-end гри
Інші назви: автореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки»
Автори: Молдован, М. О.
Ключові слова: автореферат
бакалаврська робота
комп'ютерні науки
Кірей Катерина Олександрівна
ігровий сервіс
back-end
застосунок
ігровий двигун
програмне забезпечення
Дата публікації: 2019
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота на здобуття освітньої кваліфікації «Бакалавр комп’ютерних наук». – Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв, 2019. Дипломна робота присвячена створенню back-end ігрового сервісу на основы Unity3D. Об’єктом дослідження дипломної роботи є специфіка разробки кросcплатформного ігрового сервісу на основі Unity. Предметом дослідження є засоби і технології розробки механіки гри. Мета роботи – покращення ігрового процесу за рахунок вибору та застосування найбільш оптимального ігрового движка на прикладі реалізації гри-платформера на різних платформах. Дипломна робота містить наступні розділи: ­ аналіз предметної області; ­ огляд технологій back-end; ­ створення моделей і макетів проекту; ­ програмна реалізація ігрового сервісу. У першому розділі проведений детальний аналіз предметної області, а саме аналіз взаємодія різних компонентів ігрового движка при генерації кадру та існуючі технології згладжування. Наведений перелік ігрових механік, які повинні бути реалізовані в проекті. Також сформульована задача проектування. У другому розділі дипломної роботи наведено етапи розробки і опис програм, технологій, які будуть використовуватися для реалізації поставлених в проекті задач. У третьому розділі дипломної роботи представлені макети і моделі проекту, які були створені впродовж дипломної роботи. Ці дані в повній мірі описують структуру застосунка. У четвертому розділі наведено послідовність проектування та реалізації back-end кроссплатформного застосунку та результати самої розробки і програмної реалізації ігрового сервісу. В результаті виконання дипломної роботи для покращення ігрового процесу було використано найоптимальніший ігровий движок, який дав змогу реалізувати задуману логіку і механіку не тільки на одній платформі Windows а й на Android та PS4. Робота містить 1 таблицю, 20 рисунки, 30 літературних джерела та 1 додаток. Загальний обсяг дипломної роботи складає 80 сторінок.
Опис: Молдован М. О. Розробка кросплатформного ігрового сервісу на основі Unity3D. Розробка та реалізація back-end гри : автореф. кваліфік. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки» / М. О. Молдован , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 14 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/634
Розташовується у зібраннях:Факультет комп'ютерних наук (ба)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
автореферат молдован 403.pdf428.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.