Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/634
Назва: | Розробка кросплатформного ігрового сервісу на основі Unity3D. Розробка та реалізація back-end гри |
Інші назви: | автореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки» |
Автори: | Молдован, М. О. |
Ключові слова: | автореферат бакалаврська робота комп'ютерні науки Кірей Катерина Олександрівна ігровий сервіс back-end застосунок ігровий двигун програмне забезпечення |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Короткий огляд (реферат): | Дипломна робота на здобуття освітньої кваліфікації «Бакалавр комп’ютерних наук». – Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв, 2019. Дипломна робота присвячена створенню back-end ігрового сервісу на основы Unity3D. Об’єктом дослідження дипломної роботи є специфіка разробки кросcплатформного ігрового сервісу на основі Unity. Предметом дослідження є засоби і технології розробки механіки гри. Мета роботи – покращення ігрового процесу за рахунок вибору та застосування найбільш оптимального ігрового движка на прикладі реалізації гри-платформера на різних платформах. Дипломна робота містить наступні розділи: аналіз предметної області; огляд технологій back-end; створення моделей і макетів проекту; програмна реалізація ігрового сервісу. У першому розділі проведений детальний аналіз предметної області, а саме аналіз взаємодія різних компонентів ігрового движка при генерації кадру та існуючі технології згладжування. Наведений перелік ігрових механік, які повинні бути реалізовані в проекті. Також сформульована задача проектування. У другому розділі дипломної роботи наведено етапи розробки і опис програм, технологій, які будуть використовуватися для реалізації поставлених в проекті задач. У третьому розділі дипломної роботи представлені макети і моделі проекту, які були створені впродовж дипломної роботи. Ці дані в повній мірі описують структуру застосунка. У четвертому розділі наведено послідовність проектування та реалізації back-end кроссплатформного застосунку та результати самої розробки і програмної реалізації ігрового сервісу. В результаті виконання дипломної роботи для покращення ігрового процесу було використано найоптимальніший ігровий движок, який дав змогу реалізувати задуману логіку і механіку не тільки на одній платформі Windows а й на Android та PS4. Робота містить 1 таблицю, 20 рисунки, 30 літературних джерела та 1 додаток. Загальний обсяг дипломної роботи складає 80 сторінок. |
Опис: | Молдован М. О. Розробка кросплатформного ігрового сервісу на основі Unity3D. Розробка та реалізація back-end гри : автореф. кваліфік. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки» / М. О. Молдован , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 14 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/634 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет комп'ютерних наук (ба) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
автореферат молдован 403.pdf | 428.28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.