Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/636
Назва: | Проектування та реалізація мобільної гри на основі методів інтерполяції |
Інші назви: | автореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки» |
Автори: | Оліфіренко, К. В. |
Ключові слова: | автореферат бакалаврська робота комп'ютерні науки Швед Альона Володимирівна мобільна гра інтерполяція Unity 3D розробка ігор пазл головоломка |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Короткий огляд (реферат): | В даній дипломній роботі розглянуто процес створення гри на мобільні телефони з використанням методів інтерполяції для реалізації функціоналу гри. Об’єкт дослідження – процеси розробки двомірного ігрового застосунку у жанрі «Головоломка» для Android та iOS. Предмет дослідження – є методи, прийоми та інформаційні технології розробки ігрового програмного забезпечення для пристроїв на базі iOS і Android платформ. Метою дипломної роботи є підвищення якості управління візуальною складовою контенту при створенні ігрових додатків за рахунок формування ефекту плавного переходу між різними станами заданих об'єктів на основі методів інтерполяції. Дипломна робота містить наступні розділи: аналіз процесу розробки гри та інструментарію; моделювання функціоналу ігрового додатку та методів для реалізації; розробка гри на мобільний пристрій. У першому розділі дипломної роботи розглянуто основні етапи створення ігор і досліджено можливості технічних засобів для розробки гри. У другому розділі дипломної створено модель застосунку та функціональні вимоги до гри та підібрані методи інтерполювання для їх реалізації. У третьому розділі дипломної розглядається процес розробки гри з докладним описом програмної частини. У цілому робота складається зі 66 сторінок, 43 рисунків, 43 посилань на літературні джерела та спеціальної частини, що складається із 19 сторінок. |
Опис: | Оліфіренко К. В. Проектування та реалізація мобільної гри на основі методів інтерполяції : автореф. кваліфік. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки» / К. В. Оліфіренко , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 13 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/636 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет комп'ютерних наук (ба) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Автореферат Олифиренко 403.pdf | 711.36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.