груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/636
Назва: Проектування та реалізація мобільної гри на основі методів інтерполяції
Інші назви: автореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки»
Автори: Оліфіренко, К. В.
Ключові слова: автореферат
бакалаврська робота
комп'ютерні науки
Швед Альона Володимирівна
мобільна гра
інтерполяція
Unity 3D
розробка ігор
пазл
головоломка
Дата публікації: 2019
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): В даній дипломній роботі розглянуто процес створення гри на мобільні телефони з використанням методів інтерполяції для реалізації функціоналу гри. Об’єкт дослідження – процеси розробки двомірного ігрового застосунку у жанрі «Головоломка» для Android та iOS. Предмет дослідження – є методи, прийоми та інформаційні технології розробки ігрового програмного забезпечення для пристроїв на базі iOS і Android платформ. Метою дипломної роботи є підвищення якості управління візуальною складовою контенту при створенні ігрових додатків за рахунок формування ефекту плавного переходу між різними станами заданих об'єктів на основі методів інтерполяції. Дипломна робота містить наступні розділи: аналіз процесу розробки гри та інструментарію; моделювання функціоналу ігрового додатку та методів для реалізації; розробка гри на мобільний пристрій. У першому розділі дипломної роботи розглянуто основні етапи створення ігор і досліджено можливості технічних засобів для розробки гри. У другому розділі дипломної створено модель застосунку та функціональні вимоги до гри та підібрані методи інтерполювання для їх реалізації. У третьому розділі дипломної розглядається процес розробки гри з докладним описом програмної частини. У цілому робота складається зі 66 сторінок, 43 рисунків, 43 посилань на літературні джерела та спеціальної частини, що складається із 19 сторінок.
Опис: Оліфіренко К. В. Проектування та реалізація мобільної гри на основі методів інтерполяції : автореф. кваліфік. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки» / К. В. Оліфіренко , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 13 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/636
Розташовується у зібраннях:Факультет комп'ютерних наук (ба)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат Олифиренко 403.pdf711.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.