Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/641
Назва: | Розробка кроссплатформного ігрового сервісу на основі Unity3D. Розробка та реалізація front-end гри |
Інші назви: | автореферат кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки» |
Автори: | Чигір, Г. С. |
Ключові слова: | автореферат бакалаврська робота комп'ютерні науки Кірей Катерина Олександрівна ігровий сервіс front-end інтерфейс гри ігровий двигун застосунок |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Короткий огляд (реферат): | Дипломна робота на здобуття освітньої кваліфікації «Бакалавр комп’ютерних наук». – Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв, 2019. Дипломна робота присвячена front-end розробці ігрового застосунку на основі Unity3D. Об'єкт дослідження – специфіка розробки кроссплатформного ігрового сервісу на основі Unity3D. Предмет дослідження – адаптивний користувацький інтерфейс ігрового сервісу, засоби і технології його розробки. Мета роботи – покращення ефективності взаємодії користувача з застосунком шляхом проектування і реалізації інтуїтивно-зрозумілого користувацького інтерфейсу та підвищення його адаптивності на різних платформах. Дипломна робота містить наступні розділи: - аналіз предметної області; - огляд технологій front-end розробки гри; - створення моделей і макетів проекту; - програмна реалізація ігрового сервісу. У першому розділі проведений детальний аналіз предметної області, а саме аналіз існуючих ігрових сервісів та основні принципи побудови користувацького інтерфейсу. Також сформульовані завдання проектування ігрового інтерфейсу кроссплатформного застосунку, наведено стислий опис вимог, що повинні бути представлені в інтерфейсі. У другому розділі дипломної роботи розглянуті головні етапи front-end розробки ігрового сервісу та наведено короткий опис програм, які будуть використовуватися для реалізації поставлених в проекті задач. У третьому розділі дипломної роботи представлені макети і моделі проекту, які були створені впродовж дипломної роботи. Дані, отримані під час розробки макетів і моделей, в повній мірі описують структуру та основний функціонал застосунку, і в тому числі ігрового інтерфейсу. У четвертому розділі наведено послідовність проектування та реалізації ігрового інтерфейсу кроссплатформного застосунку та результати самої розробки і програмної реалізації ігрового сервісу. В результаті виконання дипломної роботи задля покращення ефективності взаємодії користувача з застосунком було реалізовано інтерфейси для ПК, смартфону і консолі, що значно підвищує адаптивність застосунку на різних платформах. Також представлено декілька варіантів графічного інтерфейсу в різних кольорових палітрах. Робота містить 1 таблицю, 30 рисунків, 30 літературних джерела та 1 додаток. Загальний обсяг дипломної роботи складає 80 сторінок. |
Опис: | Чигір Г. С. Розробка кроссплатформного ігрового сервісу на основі Unity3D. Розробка та реалізація front-end гри : автореф. кваліфік. роботи на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : напрям підготовки 6.050101 «Комп’ютерні науки» / Г. С. Чигір , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 15 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/641 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет комп'ютерних наук (ба) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Автореферат Чигір.pdf | 488 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.