груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/770
Назва: Управління кар'єрою в системі публічної служби України
Інші назви: автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування"
Автори: Божаєв, З. Н.
Ключові слова: автореферат
магістерська робота
публічне управління та адміністрування
кар’єра
професійна кар’єра
державна служба
державні службовців
публічна служба
мотивація
чиновник
бюрократія
типи кар’єри
функції кар’єри
кар’єрне зростання
Дата публікації: 2019
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): У межах дослідження визначено історичні особливості виникнення та становлення поняття «кар’єра», «професійна кар’єра», «кар’єра державних службовців», обґрунтовано світовий досвід функціонування моделей професійної кар’єри державних службовців, а також перспективи вдосконалення системи професійного просування державних службовців. Результати дослідження полягають в розвитку теоретичних та практичних складових професійної кар’єри державних службовців та її ролі в процесах формування ефективного публічного управління. Доведено особливості складових кар’єри державних службовців у вітчизняній практиці. Обґрунтовано необхідність підвищувати ефективність створення, розвитку та функціонування системи професійного просування державних службовців в сучасному українському суспільстві. Встановлено, що реалізація комплексного підходу до розробки ефективних інструментів і механізмів побудови кар’єри державних службовців дозволить оптимізувати систему державної служби, буде сприяти підвищенню якості праці і розвитку прагнення до професійного розвитку. Виявлено закономірності, що розширюють і поглиблюють сферу професійного розвитку в галузі державного управління, розширюючи прикладне значення оптимізації системи державної служби та державного управління за допомогою підвищення ефективності мотивації державних службовців до професійного зростання. Охарактеризовано, що професіоналізм та компетентність кадрів стають головною умовою в удосконаленні способів діяльності та досягненні реальних соціальних результатів у державній службі. В даний час немає сумнівів, що настав час формування кадрів державної влади і створення корпусу висококваліфікованих професійних управлінців, здатних об'єктивно оцінювати соціально-економічні процеси, стратегічно орієнтувати і тактично грамотно визначати державно-організаційну діяльність. Наголошено, що бюрократизація, кар'єризм і корупція руйнують суспільство в цілому і породжують безвідповідальність і аморальність державних службовців. Для вирішення зазначених проблем необхідна нова державна кадрова політика в органах державної влади, яка створювала б умови для максимального розкриття потенціалу державних службовців, покликаних відповідно до завдань їхньої професійної діяльності забезпечувати високоефективну і якісну реалізацію функцій держави.
Опис: Божаєв З. Н. Управління кар'єрою в системі публічної служби України : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / З. Н. Божаєв , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 11 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/770
Розташовується у зібраннях:Інститут державного управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат МР Божаев.pdf343.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.