груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/773
Назва: Організаційно-правові засади реалізації механізму прогнозування в органах державної влади
Інші назви: автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування"
Автори: Кадацька В. О., К. О.
Ключові слова: автореферат
магістерська робота
публічне управління та адміністрування
прогнозування
організаційно-правові засади
державний контроль
Дата публікації: 2019
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота на здобуття освітнього ступеню «магістр». Чорноморський національний університет імені Петра Могили. – Миколаїв, 2019. В магістерській роботі узагальнено теоретичні підходи до прогнозування в системі державного управління систематизовано функції (виявлення альтернатив розвитку; формування прогнозів перспектив тощо), види (економічне, соціальне, юридичне та ін.), методи (інтуїтивні, формалізовані, тощо), принципи (цілеспрямованості, системності, верифікації та ін.) прогнозування та типи прогнозів (пошуковий, нормативний, вірогіднісний та ін.); Охарактеризовано особливості організації державного прогнозування в Україні. З’ясовано, що не всі органи державної влади мають у своїй структурі підрозділи з інформаційно-аналітичної та експертно-прогнозної діяльності. Недостатній рівень підтверджуваності оприлюднених прогнозів вказує на нагальну потребу у формуванні кола висококваліфікованих експертів. Визначено, що рівень експертної діяльності українських аналітичних установ, центрів та фондів є неналежним. Виявлено особливості механізмів організації державного прогнозування, які полягають у тому, що: – правовий механізм не відображає засади здійснення прогнозування в органах державної влади; – організаційному механізму властива відсутність ієрархічних зв’язків здійснення державного, регіонального та галузевого прогнозування; – ресурсний механізм характеризується недостатністю інвестицій у розвиток сфери державного прогнозування; дефіцитом висококваліфікованих спеціалістів з інформаційно-аналітичної та експертно-прогнозної діяльності та необхідністю модернізації інформаційного забезпечення; – мотиваційний механізм відзначається відсутністю системи безперервного стимулювання фахівців до зростання професійного потенціалу; – механізму управління ризиками притаманна відсутність наукових підходів до його організації, використання його потенціалу в процесах функціонування правового, організаційного та ресурсного механізмів сприятиме передбаченню загроз і нейтралізації негативних наслідків інформаційно-аналітичної та експертно- прогнозної діяльності при формуванні прогнозів. Розроблено моделі циклічного процесу моніторингу, та модель комплексного механізму ефективності прогнозування які сприятимуть забезпеченню ефективності прогнозування суспільного розвитку в Україні.
Опис: Кадацька В. О. Організаційно-правові засади реалізації механізму прогнозування в органах державної влади : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / В. О. Кадацька , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 12 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/773
Розташовується у зібраннях:Інститут державного управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат_Кадацька.pdf361.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.