Please use this identifier to cite or link to this item:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/829
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Адамська, С. Л. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-17T12:33:10Z | - |
dc.date.available | 2020-01-17T12:33:10Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/829 | - |
dc.description | Адамська С. Л. Механізми реформування загальної середньої освіти в Україні в умовах євроатлантичних процесів : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / С. Л. Адамська, ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 13 с. | en_US |
dc.description.abstract | Магістерська робота на здобуття академічного ступеня магістра за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування». – Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв, 2019. Магістерська робота присвячена дослідженню механізмів реформування загальної середньої освіти, так як дана проблема набуває особливої актуальності в наші дні, коли не припиняються дискусії з приводу модернізації системи освіти, які ведуться як серед управлінців-практиків, так і в академічних кругах. Тільки держави, що мають у розпорядженні високоефективну систему освіти, яка відповідає сучасним вимогам, можуть увійти до числа розвинених країн сучасного світу. Практично в усіх країнах, що демонструють високі темпи економічного зростання, пріоритетним напрямом є розвиток освіти. Проведене дослідження з реформування загальної середньої освіти в Україні в умовах євроатлантичних процесів дозволяє зробити висновок, що освітня політика України формується під впливом та з урахуванням в більшості політичного та економічного чинників міжнародних відносин держави, які у свою чергу поступово посилюють значення соціально-психологічних, галузевих та інституціональних чинників. З огляду на вищезазначене, варто вказати, що на сьогодні одним із найефективнішим інструментом розвитку шкільної системи освіти є грантова система, яка сприяє додатковому фінансуванню та інструментом інноваційного розвитку загальної середньої освіти. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ЧНУ ім. Петра Могили | en_US |
dc.subject | автореферат | en_US |
dc.subject | магістерська робота | en_US |
dc.subject | публічне управління та адміністрування | en_US |
dc.subject | механізми реформування | en_US |
dc.subject | загальна середня освіта | en_US |
dc.subject | євроатлантична інтеграція | en_US |
dc.subject | модернізація | en_US |
dc.title | Механізми реформування загальної середньої освіти в Україні в умовах євроатлантичних процесів | en_US |
dc.title.alternative | автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування" | en_US |
dc.type | Other | en_US |
Appears in Collections: | Інститут державного управління |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Автореферат_Адамська.pdf | 496.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.