Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/846
Назва: | Ґендерно-орієнтоване бюджетування (на прикладі Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти) |
Інші назви: | автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування" |
Автори: | Нікуліна, Т. В. |
Ключові слова: | автореферат магістерська робота публічне управління та адміністрування ґендерно-орієнтоване бюджетування чоловіків і жінок ґендерна рівність рівних прав і можливостей формування державного й місцевих бюджетів |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Короткий огляд (реферат): | Магістерська робота на здобуття освітнього ступеню «магістр». Чорноморський національний університет імені Петра Могили. – Миколаїв, 2019. Магістерську роботу присвячено ґендерно-орієнтовному бюджетуванню. У вступі обґрунтовано актуальність та рівень дослідженості теми; окреслено мету та основні завдання, об’єкт, предмет та методи дослідження; описано наукову новизну; встановлено практичне значення отриманих результатів магістерської роботи; зазначено структуру та обсяг роботи. Робота розпочинається із ґендерно-орієнтоване бюджетування як актуальний напрям державної політики; історії розвитку ґендерного бюджетування; поняття та принципів ґендерно-орієнтовного бюджетування. Основна частина дослідження присвячена особливостям впровадження ґендерного бюджетування. Охарактеризовано нормативно-правову базу ґендерно-орієнтованого бюджетування. Окреслено можливості та перспективи ґендерного бюджетування на місцевому рівні в Україні. Наприкінці роботи проаналізовано перспективи запровадження ґендерно-орієнтованого бюджетування в практичну діяльність органів публічного управління. Зроблено висновок, що Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти не орієнтований на вирішення проблем забезпечення рівних прав та можливостей різних груп жінок та чоловіків. Як і загалом, вся галузь освіти, МОІППО відчуває на собі нестачу у фінансуванні, тому, праця тут стала менш престижною і менш оплачуваною. До невисокої заробітної плати, тут додалися велике навчальне навантаження, складання і написання різноманітних програм, планів та звітів. Дані обставини не лише «відлякують» чоловіків від викладацької професії, а й ведуть до дискваліфікації тих, хто працює викладачем. Тобто, представництво чоловіків-педагогів та жінок-педагогів за фаховими напрямами не є збалансованими. Разом з тим, у сфері освіти відбувається формування і всебічний розвиток особистості – вчителя, викладача, чи то чоловіка, чи то жінки. |
Опис: | Нікуліна Т. В. Ґендерно-орієнтоване бюджетування (на прикладі Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти) : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / Т. В. Нікуліна , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 11 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/846 |
Розташовується у зібраннях: | Інститут державного управління |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Нікуліна - АВТОРЕФЕРАТ.pdf | 364.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.