груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/89
Назва: Формування товарної політики торгових підприємств та підвищення їх ефективності.
Інші назви: автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
Автори: Апостолова, С. В.
Ключові слова: автореферат
магістерська робота
товарна політика
ефективність
товар
послуга
попит
товарний асортимент
SWOT - аналіз
програма лояльності
Дата публікації: 2019
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Розроблено рекомендації щодо формування товарної політики торгових підприємств. Запропоновано комплекс заходів для підвищення її ефективності. Сформовано систему оцінки, яка допоможе проаналізувати,дати оцінку виявлення недоліків, та заходів на покращення стану.
Опис: Апостолова С. В. Формування товарної політики торгових підприємств та підвищення їх ефективності: автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / С. В. Апостолова, ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2019. - 14 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/89
Розташовується у зібраннях:Факультет економічних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Апостолова.pdf451.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.