груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/920
Назва: Соціальна реклама в соціальних мережах (на прикладі «Facebook»)
Інші назви: автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 054 «Соціологія»
Автори: Андрєєва, Д. Л.
Ключові слова: автореферат
магістерська робота
кафедра соціології
Фесенко Артур Михайлович
соціологія
реклама в Інтернеті
соціальна реклама
соціальний маркетинг
Інтернет-простір
соціальні мережі
Facebook
Дата публікації: 2020
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота на здобуття освітнього ступіню «магістр». Чорноморський національний університет імені Петра Могили. – Миколаїв, 2020. У дипломній роботі досліджується соціальна реклама в соціальних мережах(на прикладі Facebook). Основну увагу зосереджено на розвитку соціальної реклами в Інтернет-просторі та онлайн соціальних мережах. Детально проаналізовано сутність, призначення та інформаційні можливості соціальної реклами, досліджено специфіку розвитку соціальної реклами у медійному та не медійному просторах. Розглянуто особливості Інтернету та онлайн соціальних мереж як комунікативного простору для сучасної соціальної реклами. Було досліджено розвиток соціальної реклами в найбільших соціальних мереж у світі на основі аналізу статистичних даних та практичного досвіду. Детально проаналізовано соціальну мережу «Facebook» та її український сегмент як платформу поширення соціальної реклами. Представлено результати двоетапного емпіричного дослідження соціальної реклами в соціальних мережах (на прикладі мережі «Facebook»): анкетного онлайн-опитування та контент-аналізу, охарактеризовані типові реакції користувачів вітчизняного сегменту Facebook на соціальну рекламу, проаналізовані головні особливості, методи та форми поширення соціальної реклами у вітчизняному сегменті мережі «Facebook», отримані висновки, щодо подальшої перспективи розвитку соціальної реклами в соціальних мережах.
Опис: Андрєєва Д. Л. Соціальна реклама в соціальних мережах (на прикладі «Facebook») : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 054 «Соціологія» / Д. Л. Андрєєва , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 17 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/920
Розташовується у зібраннях:Факультет політичних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1. Андрєєва Даря Леонідівна Автореферат.pdf1.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.