Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/965
Назва: | Вплив кінематографу на політичні процеси: світовий та український досвід |
Інші назви: | автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 052 «Політологія» |
Автори: | Ягольник, Ю. В. |
Ключові слова: | автореферат магістерська робота кафедра політології політичний процес кінематограф політична культура ігрове кіно телесеріал національна ідентичність мультикультуралізм політичний макрообраз |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Короткий огляд (реферат): | Дипломна робота на здобуття освітнього ступеню «магістр». Чорноморський національний університет імені Петра Могили. – Миколаїв, 2020. У сучасному світі кінематограф є одним із видів масового мистецтва, що активно використовується суб’єктами політичного процесу для впливу на цінності, установки та поведінку людей, є засобом легітимізації політичного режиму. Відтак, кіно стає важливим інструментом у політиці. Такий статус кінематографу пояснюється його специфічними ознаками як типу засобів масової комунікації. Однак в політології окреслена проблематика розглядається у недостатній кількості – кіноіндустрію вивчають лише крізь призму інших видів медіа (як правило, телебачення). Разом із цим ігноруються або применшуються важливі властивості впливу кіно на суспільно-політичні процеси. Об’єктом дослідження є політичні процеси в сучасному світі. Предметом дослідження є вплив кінематографу на політичні процеси у контексті світового та українського досвіду. У ході дослідження з’ясовано, що художнє кіно є засобом формування масової політичної свідомості; вивчено історичні особливості впливу кінематографу на становлення міжнародної політичної комунікації; досліджено залучення кінематографу у політичний процес у країнах Європи та в США, а також охарактеризувати вплив кінематографу на політику у країнах Сходу; досліджено кінематограф у якості об’єкта державної культурної політики України та охарактеризовано кіно в якості інструмента формування національної ідентичності в українському контексті. Автором запропоновано розглядати кінематограф як індустрію продукування політичних макрообразів; запропоновано розглядати кіно як інструмент мультикультуралістичної політики в країнах Європи; удосконалено вивчення становлення та оформлення національної ідентичності громадян України крізь призму кінематографії. Кіно непомітно для глядачів підмінює відчуття віртуальності на реальність – усе, що зображено на екрані часто сприймається як реальна історія, або реальні мотиви, типи поведінки та риси характеру персонажів. Кінематограф продукує зразки поведінки за рахунок героїв-персонажів. Масове кіно є свідченням однотипного масового мислення – це зручно державам задля побудови власних політичних процесів (суспільна поведінка стає прогнозованою для політичних суб’єктів). Адже споживання розважального кіно означає і напрочуд сильне сприйняття політично релевантних смислів. Віртуальні образи і моделі поведінки бувають настільки сильними, що можуть впливати на перебіг реальних політичних процесів. |
Опис: | Ягольник Ю. В. Вплив кінематографу на політичні процеси: світовий та український досвід : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 052 «Політологія» / Ю. В. Ягольник , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2020. - 20 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/965 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет політичних наук |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Автореферат-Ягольник 631.pdf | 349.76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.