Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1714
Назва: | Розподілена система моніторингу технічного стану групи рухомих об’єктів на базі технології Wi-Fi Mesh |
Інші назви: | автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 123 «Комп’ютерна інженерія» |
Автори: | Кучманич, В. О. |
Ключові слова: | автореферат магістерська робота комп’ютерна інженерія Пузирьов Сергій Володимирович моніторинг Wi-Fi Mesh ЕБК CAN-шина ELM327 OBD2 технічний стан бортова діагностика Arduino ESP8266 ESP32 |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота магістра зі спеціальності 123 Комп’ютерна інженерія. – Чорноморський національний університет імені Петра Могили, 2021. Магістерська робота спрямована на дослідження систем моніторингу технічного стану групи рухомих об’єктів. Розглянуто головні функції подібних систем та адаптери зв’язку з діагностичним блоком автомобіля. Практичне значення результатів дослідження та розроблення полягає у розробці програмно-апаратного модуля, що дозволяє отримувати інформацію про поточний технічний стан групи рухомих об’єктів. Пояснювальна записка магістерської роботи складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків та двох додатків. У вступі визначається актуальність теми, сформульовані мета, об’єкт, предмет та завдання дослідження та розроблення. У першому розділі розглянуто основні функції телематичних систем, теорію технічного стану, його вплив на працездатність та основне завдання діагностики; розглядається архітектура електронної системи сучасного автомобіля, наведено особливості та переваги роботи CAN-шини; розглядається робота електронних блоків керування автомобіля. У другому розділі описується вибір апаратних компонентів майбутньої системи та їх характеристика; розглянуто схему підключення обраних компонентів. У третьому розділі описано використані інтерфейси зв’язку; спроєктовано принципову схему системи; розглянуто використані бібліотеки; розроблено програму для мікроконтролера; продемонстровано головні функції системи. У четвертому розділі описано процес створення mesh-мережі; проведено тестування розробленої системи. У висновках наведено аналіз виконаної роботи та отриманих результатів дослідження та розроблення. У додатку А наведено керуюча програма для мікроконтролера. У додатку Б наведено програмний код для Wi-Fi модуля. В цілому, магістерська робота без додатків містить 70 сторінок, 40 рисунків, 3 таблиці, 26 джерел посилання. |
Опис: | Кучманич В. О. Розподілена система моніторингу технічного стану групи рухомих об’єктів на базі технології Wi-Fi Mesh : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 123 «Комп’ютерна інженерія» / В. О. Кучманич , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2021. - 16 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1714 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет комп'ютерних наук |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
+Автореферат Кучманич.pdf | 549.06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.