груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2077
Назва: Етичні норми поведінки в центрах надання адміністративних послуг
Інші назви: автореферат магістерської дисертації на здобуття освітнього ступеня «магістр», спеціальність 281 "Публічне управління та адміністрування"
Автори: Ошовська, І. П.
Ключові слова: автореферат
магістерська робота
публічне управління та адміністрування
Штирьов О.М.
адміністративна послуга
центр надання адміністративних послуг
етична поведінка
етична норма
етичний кодекс
Дата публікації: 2021
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота на здобуття другого рівня вищої освіти (магістр). Чорноморський національний університет імені Петра Могили. – Миколаїв, 2021. Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню етичної поведінки усіх суб’єктів взаємовідносин у процесі надання адміністративних послуг ЦНАП та визначенню напрямів удосконалення цього процесу. У вступі обґрунтовано актуальність та рівень дослідженості теми; окреслено мету та основні завдання, об’єкт, предмет та методи дослідження; описано наукову новизну; встановлено практичне значення отриманих результатів магістерської роботи; зазначено структуру та обсяг роботи. На початку роботи окреслено науково-теоретичні засади дослідження етичних норм поведінки. Зокрема, проаналізовано наукові дослідження в сфері регулювання етики та етичних норм; розглянуто етичні норми поведінки у категоріальному апараті науки публічного управління; охарактеризовано етичні засади в системі публічної служби. Значна частина роботи присвячена аналізу окремих питання роботи ЦНАП як важливих суб’єктів публічного управління. Безпосередньо визначено роль ЦНАП як основних суб’єктів надання таких послуг; з’ясовано, що етичні норми в системі показників та критеріїв ефективності діяльності ЦНАП посідають важливе місце; обґрунтовано необхідність врегулювання діяльності службовців як надавачів адміністративних послуг. Наприкінці роботи запропоновано напрями удосконалення організації діяльності ЦНАП з етичного аспекту, одним із яких є запровадження клієнтоорієнтованого підходу в діяльності ЦНАП.
Опис: Ошовська І. П. Етичні норми поведінки в центрах надання адміністративних послуг : автореф. дип. роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»: спец. 281 "Публічне управління та адміністрування" / І. П. Ошовська , ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2021. - 11 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2077
Розташовується у зібраннях:Інститут державного управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АВТОРЕФЕРАТ (Ошовська).pdf295.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.