Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2489
Titel: | Геймифікований трекер звичок |
Sonstige Titel: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , Спеціальність 121 «Інженерія програмного забезпечення» |
Autoren: | Бондаренко, С. В. |
Stichwörter: | Кафедра інженерії програмного забезпечення бакалаврська робота Давиденко Є. О. геймифікований трекер формування звичок створення вебзастосунку розробка на Laravel робота з коучем підвищення ефективності та самомотивації автоматизація процесу формування звичок розробка програмного забезпечення |
Erscheinungsdatum: | 2022 |
Herausgeber: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Zusammenfassung: | Дана робота присвячена розробці програмного забезпечення для автоматизації процесу формування звичок з підвищенням власної ефективності та самомотивації, ґрунтуючись на роботі з базами даних: коучів, методичних рекомендацій та досягнень. Об’єкт роботи: процес формулювання корисних звичок з підвищенням власної ефективності та самомотивації. Предмет роботи: програмні засоби створення геймифікованого трекеру звичок. Мета: автоматизація процесу формування звичок за рахунок розробки програмного забезпечення геймифікованого трекеру звичок. Кваліфікаційна робота бакалавра складається з вступу, чотирьох розділів, висновків та переліку джерел посилання. У вступі визначається актуальність теми, що приймається за мету та невеликий огляд поставленої задачі, предмет дослідження та об’єкт роботи. У першому розділі описується аналітична частина, тобто огляд існуючих застосунків-аналогів трекерів звичок, визначення функціоналу, переваг та недоліків програмного забезпечення, обґрунтовується план виконання завдання. Наступною частиною розділу є формування та опис специфікації вимог до програмного забезпечення, що розробляється. У другому розділі описується процес розробки проєктних рішень, що забезпечують виконання пунктів специфікації вимог до програмного забезпечення, тобто моделювання об’єкту та предмету дослідження, а також функціональні та інформаційні моделі програмного забезпечення. В результаті процесу розробки складено детальний алгоритм вирішення поставленої задачі. У третьому розділі описується результат виконаної роботи з конструювання та моделювання програмного забезпечення, включаючи вибір технологій, мови програмування, та компонентів застосунку, тобто бібліотек, плагінів та ін, розробку UML-діаграм та опис інтерфейсів геймифікованого трекеру звичок. |
Beschreibung: | Бондаренко С. В. Геймифікований трекер звичок : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо ‒ кваліфікаційного ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / С. В. Бондаренко ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2022. – 113 с. |
URI: | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2489 |
Enthalten in den Sammlungen: | Факультет ком'ютерних наук |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Бондаренко С КРБ 2022 409 FULL.pdf | 8.97 MB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.