груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2489
Назва: Геймифікований трекер звичок
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , Спеціальність 121 «Інженерія програмного забезпечення»
Автори: Бондаренко, С. В.
Ключові слова: Кафедра інженерії програмного забезпечення
бакалаврська робота
Давиденко Є. О.
геймифікований трекер
формування звичок
створення вебзастосунку
розробка на Laravel
робота з коучем
підвищення ефективності та самомотивації
автоматизація процесу формування звичок
розробка програмного забезпечення
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Дана робота присвячена розробці програмного забезпечення для автоматизації процесу формування звичок з підвищенням власної ефективності та самомотивації, ґрунтуючись на роботі з базами даних: коучів, методичних рекомендацій та досягнень. Об’єкт роботи: процес формулювання корисних звичок з підвищенням власної ефективності та самомотивації. Предмет роботи: програмні засоби створення геймифікованого трекеру звичок. Мета: автоматизація процесу формування звичок за рахунок розробки програмного забезпечення геймифікованого трекеру звичок. Кваліфікаційна робота бакалавра складається з вступу, чотирьох розділів, висновків та переліку джерел посилання. У вступі визначається актуальність теми, що приймається за мету та невеликий огляд поставленої задачі, предмет дослідження та об’єкт роботи. У першому розділі описується аналітична частина, тобто огляд існуючих застосунків-аналогів трекерів звичок, визначення функціоналу, переваг та недоліків програмного забезпечення, обґрунтовується план виконання завдання. Наступною частиною розділу є формування та опис специфікації вимог до програмного забезпечення, що розробляється. У другому розділі описується процес розробки проєктних рішень, що забезпечують виконання пунктів специфікації вимог до програмного забезпечення, тобто моделювання об’єкту та предмету дослідження, а також функціональні та інформаційні моделі програмного забезпечення. В результаті процесу розробки складено детальний алгоритм вирішення поставленої задачі. У третьому розділі описується результат виконаної роботи з конструювання та моделювання програмного забезпечення, включаючи вибір технологій, мови програмування, та компонентів застосунку, тобто бібліотек, плагінів та ін, розробку UML-діаграм та опис інтерфейсів геймифікованого трекеру звичок.
Опис: Бондаренко С. В. Геймифікований трекер звичок : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо ‒ кваліфікаційного ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / С. В. Бондаренко ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2022. – 113 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2489
Розташовується у зібраннях:Факультет ком'ютерних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондаренко С КРБ 2022 409 FULL.pdf8.97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.