Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2489
Назва: | Геймифікований трекер звичок |
Інші назви: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» , Спеціальність 121 «Інженерія програмного забезпечення» |
Автори: | Бондаренко, С. В. |
Ключові слова: | Кафедра інженерії програмного забезпечення бакалаврська робота Давиденко Є. О. геймифікований трекер формування звичок створення вебзастосунку розробка на Laravel робота з коучем підвищення ефективності та самомотивації автоматизація процесу формування звичок розробка програмного забезпечення |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Короткий огляд (реферат): | Дана робота присвячена розробці програмного забезпечення для автоматизації процесу формування звичок з підвищенням власної ефективності та самомотивації, ґрунтуючись на роботі з базами даних: коучів, методичних рекомендацій та досягнень. Об’єкт роботи: процес формулювання корисних звичок з підвищенням власної ефективності та самомотивації. Предмет роботи: програмні засоби створення геймифікованого трекеру звичок. Мета: автоматизація процесу формування звичок за рахунок розробки програмного забезпечення геймифікованого трекеру звичок. Кваліфікаційна робота бакалавра складається з вступу, чотирьох розділів, висновків та переліку джерел посилання. У вступі визначається актуальність теми, що приймається за мету та невеликий огляд поставленої задачі, предмет дослідження та об’єкт роботи. У першому розділі описується аналітична частина, тобто огляд існуючих застосунків-аналогів трекерів звичок, визначення функціоналу, переваг та недоліків програмного забезпечення, обґрунтовується план виконання завдання. Наступною частиною розділу є формування та опис специфікації вимог до програмного забезпечення, що розробляється. У другому розділі описується процес розробки проєктних рішень, що забезпечують виконання пунктів специфікації вимог до програмного забезпечення, тобто моделювання об’єкту та предмету дослідження, а також функціональні та інформаційні моделі програмного забезпечення. В результаті процесу розробки складено детальний алгоритм вирішення поставленої задачі. У третьому розділі описується результат виконаної роботи з конструювання та моделювання програмного забезпечення, включаючи вибір технологій, мови програмування, та компонентів застосунку, тобто бібліотек, плагінів та ін, розробку UML-діаграм та опис інтерфейсів геймифікованого трекеру звичок. |
Опис: | Бондаренко С. В. Геймифікований трекер звичок : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо ‒ кваліфікаційного ступеня «бакалавр» : спец. 121 «Інженерія програмного забезпечення» / С. В. Бондаренко ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2022. – 113 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2489 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет ком'ютерних наук |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бондаренко С КРБ 2022 409 FULL.pdf | 8.97 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.