груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3070
Назва: Управління маркетинговою діяльність підприємства
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 073 «Менеджмент»
Автори: Баландіна, К. О.
Ключові слова: кафедра менеджменту
Нетудихата К. Л.
маркетингова діяльність
управління
ефективність управління
торгівельний дім
стимулювання
marketing management
management efficiency
trading house incentives
Дата публікації: чер-2023
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційну роботу присвячено освітленню теоретичних основ управління маркетинговою діяльністю на підприємстві, а також розробленню рекомендацій щодо удосконалення системи управління маркетинговою діяльністю в ТОВ ТД "Еталон". Досліджено сутність та функції маркетингової діяльності на підприємстві. Розкрито специфіку системи управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. Проаналізовано ефективність управління маркетинговою діяльністю. Надано організаційно-економічну характеристику діяльності підприємства. Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано систему управління маркетинговою діяльністю. Розроблено шляхи удосконалення маркетингової діяльності для підприємства. Надано економічне обґрунтування запропонованих шляхів вдосконалення. Об'єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю торгівельного дому. Предметом дослідження є теоретико-методологічні основи та практичні аспекти управління маркетинговою діяльністю торгівельного дому. Qualification work is devoted to the highlighting of theoretical foundations of marketing activities management at the enterprise, also recommendations with improvement system of marketing management LLC “TH Etalon” was developed. The essence and functions of marketing activity at the enterprise was studied. The specific of marketing activity management system at the enterprise was disclosed. The effectiveness of marketing activity management was analyzed. An organizational and economic description of the enterprise's activity is given. An analysis of the marketing activity of the enterprise was carried out. The marketing activity management system was analyzed. Ways of improving marketing activities for the enterprise have been developed. The economic justification of the proposed ways of improvement is provided. The object of study is the process of marketing management of the trading house. The subject of research is the theoretical and methodological foundations and practical aspects of marketing management of the trading house.
Опис: Баландіна К. О. Управління маркетинговою діяльність підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 073 «Менеджмент» / К. О. Баландіна ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 73 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3070
Розташовується у зібраннях:Факультет економічних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кваліфікаційна робота Баландина К..pdf1.36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.