груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3070
Title: Управління маркетинговою діяльність підприємства
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 073 «Менеджмент»
Authors: Баландіна, К. О.
Keywords: кафедра менеджменту
Нетудихата К. Л.
маркетингова діяльність
управління
ефективність управління
торгівельний дім
стимулювання
marketing management
management efficiency
trading house incentives
Issue Date: Jun-2023
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Кваліфікаційну роботу присвячено освітленню теоретичних основ управління маркетинговою діяльністю на підприємстві, а також розробленню рекомендацій щодо удосконалення системи управління маркетинговою діяльністю в ТОВ ТД "Еталон". Досліджено сутність та функції маркетингової діяльності на підприємстві. Розкрито специфіку системи управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. Проаналізовано ефективність управління маркетинговою діяльністю. Надано організаційно-економічну характеристику діяльності підприємства. Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано систему управління маркетинговою діяльністю. Розроблено шляхи удосконалення маркетингової діяльності для підприємства. Надано економічне обґрунтування запропонованих шляхів вдосконалення. Об'єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю торгівельного дому. Предметом дослідження є теоретико-методологічні основи та практичні аспекти управління маркетинговою діяльністю торгівельного дому. Qualification work is devoted to the highlighting of theoretical foundations of marketing activities management at the enterprise, also recommendations with improvement system of marketing management LLC “TH Etalon” was developed. The essence and functions of marketing activity at the enterprise was studied. The specific of marketing activity management system at the enterprise was disclosed. The effectiveness of marketing activity management was analyzed. An organizational and economic description of the enterprise's activity is given. An analysis of the marketing activity of the enterprise was carried out. The marketing activity management system was analyzed. Ways of improving marketing activities for the enterprise have been developed. The economic justification of the proposed ways of improvement is provided. The object of study is the process of marketing management of the trading house. The subject of research is the theoretical and methodological foundations and practical aspects of marketing management of the trading house.
Description: Баландіна К. О. Управління маркетинговою діяльність підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 073 «Менеджмент» / К. О. Баландіна ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 73 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3070
Appears in Collections:Факультет економічних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
кваліфікаційна робота Баландина К..pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.