груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3070
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБаландіна, К. О.-
dc.date.accessioned2023-08-25T12:11:38Z-
dc.date.available2023-08-25T12:11:38Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3070-
dc.descriptionБаландіна К. О. Управління маркетинговою діяльність підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 073 «Менеджмент» / К. О. Баландіна ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2023. – 73 с.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційну роботу присвячено освітленню теоретичних основ управління маркетинговою діяльністю на підприємстві, а також розробленню рекомендацій щодо удосконалення системи управління маркетинговою діяльністю в ТОВ ТД "Еталон". Досліджено сутність та функції маркетингової діяльності на підприємстві. Розкрито специфіку системи управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. Проаналізовано ефективність управління маркетинговою діяльністю. Надано організаційно-економічну характеристику діяльності підприємства. Проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано систему управління маркетинговою діяльністю. Розроблено шляхи удосконалення маркетингової діяльності для підприємства. Надано економічне обґрунтування запропонованих шляхів вдосконалення. Об'єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю торгівельного дому. Предметом дослідження є теоретико-методологічні основи та практичні аспекти управління маркетинговою діяльністю торгівельного дому. Qualification work is devoted to the highlighting of theoretical foundations of marketing activities management at the enterprise, also recommendations with improvement system of marketing management LLC “TH Etalon” was developed. The essence and functions of marketing activity at the enterprise was studied. The specific of marketing activity management system at the enterprise was disclosed. The effectiveness of marketing activity management was analyzed. An organizational and economic description of the enterprise's activity is given. An analysis of the marketing activity of the enterprise was carried out. The marketing activity management system was analyzed. Ways of improving marketing activities for the enterprise have been developed. The economic justification of the proposed ways of improvement is provided. The object of study is the process of marketing management of the trading house. The subject of research is the theoretical and methodological foundations and practical aspects of marketing management of the trading house.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectкафедра менеджментуuk_UA
dc.subjectНетудихата К. Л.uk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectефективність управлінняuk_UA
dc.subjectторгівельний дімuk_UA
dc.subjectстимулюванняuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectmanagement efficiencyuk_UA
dc.subjecttrading house incentivesuk_UA
dc.titleУправління маркетинговою діяльність підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 073 «Менеджмент»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет економічних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
кваліфікаційна робота Баландина К..pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.