груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3254
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛавренюк, А. О.-
dc.date.accessioned2024-04-09T10:49:54Z-
dc.date.available2024-04-09T10:49:54Z-
dc.date.issued2024-02-
dc.identifier.urihttps://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3254-
dc.descriptionЛавренюк А. О. Організація німецькомовного спілкування на практичних заняттях у немовних закладах вищої освіти : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 035 «Філологія» / А. О. Лавренюк ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 57 с.uk_UA
dc.description.abstractОб'єктом дослідження є процес організації німецькомовного спілкування студентів немовних вищих навчальних закладів. Предметом дослідження є методи та підходи до організації німецькомовного спілкування на практичних заняттях, а також вплив цих методів на розвиток навичок говоріння та культурної компетентності студентів. Мета цього дослідження полягає у вивченні процессу організації німецькомовного спілкування на практичних заняттях у немовних закладах вищої освіти. Для досягнення мети, нами були поставлені наступні завдання:  визначити сучасні цілі та принципи навчання німецької мови для професійного спілкування у вищих навчальних закладах України;  дослідити психологічні передумови організації німецькомовного спілкування на практичних заняттях у немовних закладах вищої освіти;  проаналізувати форми роботи для формування німецькомовної компетентності у говорінні студентів нефілологічних спеціальностей;  визначити етапи і цілі формування мовленнєвої компетентності у говорінні студентів немовних закладів вищої освіти;  уточнити типологію вправ та завдань для розвитку вмінь діалогічного мовлення;  скласти систему вправ та завдань для організації німецькомовного спілкування на практичних заняттях у немовних закладах вищої освіти.  Методи дослідження:  - узагальнення досвіду навчання діалогічного мовлення німецькою мовою у немовних закладах вищої освіти;  - опрацювання наукових джерел з методики навчання іноземної мови та суміжних з нею наук;  - наукове спостереження процессу організації німецькомовного спілкування на практичних заняттях. У першому теоретичному розділі було висвітлено визначення передумов навчання німецькомовного говоріння студентів немовних закладів вищої освіти та визначені психологічно-дидактичні передумови навчання німецькомовного говоріння студентів немовних закладів вищої освіти. Результатом проведеного дослідження стало те, що досліджені форми навчання діалогічного мовлення, а саме: робота в парах та робота в групах мають як позитивні, так і негативні риси. Але за допомогою цих форм студенти отримують найкраще підгрунтя для оволодіння німецької мови як другою іноземною мовою.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧНУ ім. Петра Могилиuk_UA
dc.subjectКафедра романо-германської філології та перекладу з німецької мовиuk_UA
dc.subjectКіршова О. В.uk_UA
dc.subjectмовленнєва компетентністьuk_UA
dc.subjectнемовні заклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectнімецькомовне спілкуванняuk_UA
dc.subjectдіалогічне мовленняuk_UA
dc.titleОрганізація німецькомовного спілкування на практичних заняттях у немовних закладах вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeкваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 035 «Філологія»uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Факультет філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
кваліфікаційна робота Лавренюк.pdf791.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.