груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3254
Назва: Організація німецькомовного спілкування на практичних заняттях у немовних закладах вищої освіти
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 035 «Філологія»
Автори: Лавренюк, А. О.
Ключові слова: Кафедра романо-германської філології та перекладу з німецької мови
Кіршова О. В.
мовленнєва компетентність
немовні заклади вищої освіти
німецькомовне спілкування
діалогічне мовлення
Дата публікації: лют-2024
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Об'єктом дослідження є процес організації німецькомовного спілкування студентів немовних вищих навчальних закладів. Предметом дослідження є методи та підходи до організації німецькомовного спілкування на практичних заняттях, а також вплив цих методів на розвиток навичок говоріння та культурної компетентності студентів. Мета цього дослідження полягає у вивченні процессу організації німецькомовного спілкування на практичних заняттях у немовних закладах вищої освіти. Для досягнення мети, нами були поставлені наступні завдання:  визначити сучасні цілі та принципи навчання німецької мови для професійного спілкування у вищих навчальних закладах України;  дослідити психологічні передумови організації німецькомовного спілкування на практичних заняттях у немовних закладах вищої освіти;  проаналізувати форми роботи для формування німецькомовної компетентності у говорінні студентів нефілологічних спеціальностей;  визначити етапи і цілі формування мовленнєвої компетентності у говорінні студентів немовних закладів вищої освіти;  уточнити типологію вправ та завдань для розвитку вмінь діалогічного мовлення;  скласти систему вправ та завдань для організації німецькомовного спілкування на практичних заняттях у немовних закладах вищої освіти.  Методи дослідження:  - узагальнення досвіду навчання діалогічного мовлення німецькою мовою у немовних закладах вищої освіти;  - опрацювання наукових джерел з методики навчання іноземної мови та суміжних з нею наук;  - наукове спостереження процессу організації німецькомовного спілкування на практичних заняттях. У першому теоретичному розділі було висвітлено визначення передумов навчання німецькомовного говоріння студентів немовних закладів вищої освіти та визначені психологічно-дидактичні передумови навчання німецькомовного говоріння студентів немовних закладів вищої освіти. Результатом проведеного дослідження стало те, що досліджені форми навчання діалогічного мовлення, а саме: робота в парах та робота в групах мають як позитивні, так і негативні риси. Але за допомогою цих форм студенти отримують найкраще підгрунтя для оволодіння німецької мови як другою іноземною мовою.
Опис: Лавренюк А. О. Організація німецькомовного спілкування на практичних заняттях у немовних закладах вищої освіти : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 035 «Філологія» / А. О. Лавренюк ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 57 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3254
Розташовується у зібраннях:Факультет філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кваліфікаційна робота Лавренюк.pdf791.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.