груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3458
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 073 «Менеджмент»
Автори: Чижова, О. П.
Ключові слова: Кафедра менеджменту
Нетудихата К. Л.
маркетингова діяльність
цифровий маркетинг
маркетинг інтернет технологій
marketing activity
digital marketing
marketing of Internet technologies
Дата публікації: чер-2024
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційне дослідження проведене для узагальнення теоретичних, методологічних основ управління маркетинговою діяльністю підприємства, проведенню емпіричного аналізу та розробці пропозицій щодо вдосконалення процесу управління маркетинговою діяльністю ТОВ «КЮЗ». У процесі дослідження було проведено аналіз теоретичних підходів до визначення поняття «маркетингова діяльність підприємства». Розглянуто механізм управління маркетинговою діяльністю підприємства. Визначено методичні підходи до оцінки управління маркетинговою діяльністю підприємства. Проведено характеристику підприємства ТОВ «КЮЗ». Проаналізовано результати діяльності підприємства ТОВ «КЮЗ». Проведено аналіз стану маркетингової діяльності підприємства ТОВ «КЮЗ». Досліджено використання сучасних інструментів для управління маркетинговою діяльністю. Наведено пропозиції щодо вдосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства на основі використання інтернет-технологій. Запропоновано розробку маркетингової програми розвитку підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю підприємства. Предметом дослідження виступають теоретичні основи та практичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства. The qualification study was conducted to generalize the theoretical and methodological foundations of the management of the marketing activities of the enterprise, to conduct an empirical analysis and to develop proposals for improving the process of managing the marketing activities of LLC "KJZ". There is an analysis of theoretical approaches to defining the concept of "enterprise marketing activity" was carried out in this qualification report of the research. The mechanism of management of marketing activities of the enterprise is considered. Methodical approaches to the assessment of the management of the marketing activities of the enterprise are defined. The company KJZ LLC was characterized. The results of the activity of the company "KJZ" LLC were analyzed. An analysis of the state of the marketing activity of KJZ LLC was carried out. The use of modern tools for managing marketing activities has been studied. Proposals for improving the management of the enterprise's marketing activities based on the use of Internet technologies are given. It is proposed to develop a marketing program for the development of the enterprise. The object of the research is the process of managing the marketing activities of the enterprise. The subject of the study is the theoretical basis and practical aspects of managing the marketing activities of the enterprise.
Опис: Чижова О. П. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 073 «Менеджмент» / О. П. Чижова ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 75 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3458
Розташовується у зібраннях:Факультет економічних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чижова диплом.pdf853.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.