груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3458
Title: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 073 «Менеджмент»
Authors: Чижова, О. П.
Keywords: Кафедра менеджменту
Нетудихата К. Л.
маркетингова діяльність
цифровий маркетинг
маркетинг інтернет технологій
marketing activity
digital marketing
marketing of Internet technologies
Issue Date: Jun-2024
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Кваліфікаційне дослідження проведене для узагальнення теоретичних, методологічних основ управління маркетинговою діяльністю підприємства, проведенню емпіричного аналізу та розробці пропозицій щодо вдосконалення процесу управління маркетинговою діяльністю ТОВ «КЮЗ». У процесі дослідження було проведено аналіз теоретичних підходів до визначення поняття «маркетингова діяльність підприємства». Розглянуто механізм управління маркетинговою діяльністю підприємства. Визначено методичні підходи до оцінки управління маркетинговою діяльністю підприємства. Проведено характеристику підприємства ТОВ «КЮЗ». Проаналізовано результати діяльності підприємства ТОВ «КЮЗ». Проведено аналіз стану маркетингової діяльності підприємства ТОВ «КЮЗ». Досліджено використання сучасних інструментів для управління маркетинговою діяльністю. Наведено пропозиції щодо вдосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства на основі використання інтернет-технологій. Запропоновано розробку маркетингової програми розвитку підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю підприємства. Предметом дослідження виступають теоретичні основи та практичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства. The qualification study was conducted to generalize the theoretical and methodological foundations of the management of the marketing activities of the enterprise, to conduct an empirical analysis and to develop proposals for improving the process of managing the marketing activities of LLC "KJZ". There is an analysis of theoretical approaches to defining the concept of "enterprise marketing activity" was carried out in this qualification report of the research. The mechanism of management of marketing activities of the enterprise is considered. Methodical approaches to the assessment of the management of the marketing activities of the enterprise are defined. The company KJZ LLC was characterized. The results of the activity of the company "KJZ" LLC were analyzed. An analysis of the state of the marketing activity of KJZ LLC was carried out. The use of modern tools for managing marketing activities has been studied. Proposals for improving the management of the enterprise's marketing activities based on the use of Internet technologies are given. It is proposed to develop a marketing program for the development of the enterprise. The object of the research is the process of managing the marketing activities of the enterprise. The subject of the study is the theoretical basis and practical aspects of managing the marketing activities of the enterprise.
Description: Чижова О. П. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 073 «Менеджмент» / О. П. Чижова ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 75 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3458
Appears in Collections:Факультет економічних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чижова диплом.pdf853.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.