груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3628
Назва: Розробка 2D-гри в жанрі roguelike з динамічною генерацією рівнів засобами рушія Unity
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки»
Автори: Кулеба, В. О.
Ключові слова: Кафедра інтелектуальних інформаційних систем
Савінов В. Ю.
Roguelike
Unity
2D гра
випадкова генерація рівнів
ігровий рушій
ігрові механіки
розробка ігор
2D game
random level generation
game engine
game mechanics
game development
Дата публікації: чер-2024
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена розробці програмної реалізації 2D гри у жанрі roguelike на базі ігрового рушія Unity. Об’єкт дослідження – процес розробки 2D-гри в жанрі roguelike з динамічною генерацією рівнів. Предмет дослідження – ігрові механіки жанру roguelike та технології розробки на платформі Unity. Метою роботи – аналіз ігрової індустрії та сучасних трендів у жанрі roguelike, а також розробка ігрового застосунку з динамічною генерацією рівнів. Робота складається з фахової та спеціальної частини з охорони праці. Пояснювальна записка фахової частини складається з вступу, трьох розділів, висновків та додатків. Вступ містить огляд актуальності теми. Перший розділ присвячений дослідженню жанру roguelike. Другий розділ описує вибір технологічних рішень та обґрунтування вибору Unity. Третій розділ розкриває процес проектування та реалізацію гри. Висновки підсумовують результати дослідження та розробки Бакалаврська кваліфікаційна робота містить 62 сторінки (без додатків), 48 рисунків, 1 таблицю, 28 джерел та 1 додаток. The qualification work is dedicated to the development of a software implementation of a 2D roguelike game based on the Unity game engine. Object of work – the process of developing a 2D roguelike game with dynamic level generation. Subject of work – game mechanics of the roguelike genre and development technologies on the Unity platform. The purpose of this work – analysis of the gaming industry and current trends in the roguelike genre, as well as the development of a gaming application with dynamic level generation. The work consists of a professional and a special part on labor protection. The explanatory note of the professional part consists of an introduction, three chapters, conclusions and appendices. The introduction provides an overview of the relevance of the topic. The first chapter is devoted to the study of the roguelike genre. The second chapter describes the choice of technological solutions and the rationale for choosing Unity. The third section reveals the process of designing and implementing the game. The conclusions summarise the results of the research and development. The bachelor qualification work contains 62 pages (without appendices), 48 figures, 1 table, 28 sources and 1 appendix.
Опис: Кулеба В. О. Розробка 2D-гри в жанрі roguelike з динамічною генерацією рівнів засобами рушія Unity : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки» / В. О. Кулеба ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 73 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3628
Розташовується у зібраннях:Факультет ком'ютерних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кулеба Владислав Олександрович.pdf2.51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.