груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Please use this identifier to cite or link to this item: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3628
Title: Розробка 2D-гри в жанрі roguelike з динамічною генерацією рівнів засобами рушія Unity
Other Titles: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки»
Authors: Кулеба, В. О.
Keywords: Кафедра інтелектуальних інформаційних систем
Савінов В. Ю.
Roguelike
Unity
2D гра
випадкова генерація рівнів
ігровий рушій
ігрові механіки
розробка ігор
2D game
random level generation
game engine
game mechanics
game development
Issue Date: Jun-2024
Publisher: ЧНУ ім. Петра Могили
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена розробці програмної реалізації 2D гри у жанрі roguelike на базі ігрового рушія Unity. Об’єкт дослідження – процес розробки 2D-гри в жанрі roguelike з динамічною генерацією рівнів. Предмет дослідження – ігрові механіки жанру roguelike та технології розробки на платформі Unity. Метою роботи – аналіз ігрової індустрії та сучасних трендів у жанрі roguelike, а також розробка ігрового застосунку з динамічною генерацією рівнів. Робота складається з фахової та спеціальної частини з охорони праці. Пояснювальна записка фахової частини складається з вступу, трьох розділів, висновків та додатків. Вступ містить огляд актуальності теми. Перший розділ присвячений дослідженню жанру roguelike. Другий розділ описує вибір технологічних рішень та обґрунтування вибору Unity. Третій розділ розкриває процес проектування та реалізацію гри. Висновки підсумовують результати дослідження та розробки Бакалаврська кваліфікаційна робота містить 62 сторінки (без додатків), 48 рисунків, 1 таблицю, 28 джерел та 1 додаток. The qualification work is dedicated to the development of a software implementation of a 2D roguelike game based on the Unity game engine. Object of work – the process of developing a 2D roguelike game with dynamic level generation. Subject of work – game mechanics of the roguelike genre and development technologies on the Unity platform. The purpose of this work – analysis of the gaming industry and current trends in the roguelike genre, as well as the development of a gaming application with dynamic level generation. The work consists of a professional and a special part on labor protection. The explanatory note of the professional part consists of an introduction, three chapters, conclusions and appendices. The introduction provides an overview of the relevance of the topic. The first chapter is devoted to the study of the roguelike genre. The second chapter describes the choice of technological solutions and the rationale for choosing Unity. The third section reveals the process of designing and implementing the game. The conclusions summarise the results of the research and development. The bachelor qualification work contains 62 pages (without appendices), 48 figures, 1 table, 28 sources and 1 appendix.
Description: Кулеба В. О. Розробка 2D-гри в жанрі roguelike з динамічною генерацією рівнів засобами рушія Unity : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» : спец. 122 «Комп’ютерні науки» / В. О. Кулеба ; ЧНУ ім. Петра Могили. – Миколаїв, 2024. – 73 с.
URI: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3628
Appears in Collections:Факультет ком'ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кулеба Владислав Олександрович.pdf2.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.