груші яблоко повидло
груші яблоко повидло
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3662
Назва: Управління запасами готової продукції суб’єктів підприємництва
Інші назви: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
Автори: Пікус, Я. І.
Ключові слова: кафедра економіки та підприємництва
Євчук Л. А.
готова продукція
запаси
збут
управління
конкуренція
торгова мережа
finished products
stocks
sales
management
competition
trade network
економіка та управління підприємством
Дата публікації: гру-2024
Видавництво: ЧНУ ім. Петра Могили
Короткий огляд (реферат): Управління запасами готової продукції є важливим елементом діяльності суб’єктів підприємництва, особливо в кондитерській галузі, яка характеризується високою конкуренцією, швидким псуванням продукції, а також специфічними вимогами до умов зберігання. Метою роботи є надання практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності управління запасами готової продукції ТОВ «Лакомка». На основі широкого кола наукових публікацій проаналізовано поняття запасів готової продукції, особливостей їх формування та управління ними. Для проведення емпіричного аналізу надано причинно-наслідкові зв’язки між причинами та наслідками надмірного накопичення готової продукції на складі, що дало змогу здійснити емпіричний аналіз. Для цього використовувалася фінансова звітність ТОВ «Лакомка», дані Державної служби статистики. В результаті виявлено, що рівень запасів готової продукції підприємства є достатньо високим. Це спричиняється: зниженням попиту на продукцію підприємства, орієнтацією керівництва на зростання обсягів виробництва продукції всупереч кон’юнктурі, орієнтацією на реалізацію продукції за допомогою лише власних магазинів. Як результат, підприємство недоотримує очікуваний дохід із продажів готової продукції. Оцінка запропонованих заходів, які спрямовані на оптимізацію запасів готової продукції, свідчить, що у разі їх реалізації підприємство отримає значний економічний ефект завдяки розширенню ринків збуту та збільшення продажів. Management of stocks of finished products is an important element of the activity of business entities, especially in the confectionery industry, which is characterized by high competition, rapid spoilage of products, as well as specific requirements for storage conditions. The purpose of the work is to provide practical recommendations on improving the efficiency of inventory management of finished products of «Lakomka» LLC. As a result, it was found that the level of stocks of finished products of the enterprise is sufficiently high. This is caused by: a decrease in demand for the company's products, the management's focus on the growth of production volumes contrary to the economic situation, and the focus on the sale of products using only its own stores. As a result, it was found that the company does not receive the expected income from sales of finished products. The evaluation of the proposed measures, which are aimed at optimizing stocks of finished products, shows that if they are implemented, the enterprise will receive a significant economic effect due to the expansion of sales markets and increased sales.
Опис: Пікус Я. І. Управління запасами готової продукції суб’єктів підприємництва : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / Я. І. Пікус ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2023. - 84 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3662
Розташовується у зібраннях:Факультет економічних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота Пікус Я..pdf1.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.