Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3915
Titel: | Казкотерапія як метод зниження рівня стресу у дітей молодшого шкільного віку |
Sonstige Titel: | кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» |
Autoren: | Гриценко, Л. О. |
Stichwörter: | кафедра психології Психологія Остополець І. Ю. казкотерапія стрес молодший шкільний вік психологічна адаптація fairy tale therapy stress younger school age psychological adaptation |
Erscheinungsdatum: | Dez-2024 |
Herausgeber: | ЧНУ ім. Петра Могили |
Zusammenfassung: | Актуальність дослідження. В умовах сучасних викликів, таких як високий рівень стресу у дітей, казкотерапія пропонує ефективний і доступний метод зниження емоційного напруження. Мета роботи: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити вплив казкотерапії на зниження рівня стресу у дітей молодшого шкільного віку. Об’єкт дослідження: процес зниження стресу у дітей молодшого шкільного віку. Предмет дослідження: казкотерапія як метод зниження стресу у дітей молодшого шкільного віку. Методи дослідження: аналіз літератури, спостереження, бесіди, експеримент та статистична обробка даних. Висновки: Казкотерапія сприяє формуванню емоційної стійкості, полегшує адаптацію до шкільного середовища та ефективно знижує рівень стресу. Relevance of the study. In the context of modern challenges, such as high levels of stress in children, fairy tale therapy offers an effective and accessible method for alleviating emotional strain. Purpose: to theoretically justify and experimentally verify the effectiveness of fairy tale therapy. Object of study: the process of stress reduction in younger school-aged children. Subject of study: fairy tale therapy as a means of emotional correction. Research methods: literature analysis, observation, interviews, experimentation, and statistical data processing. Conclusions: Fairy tale therapy aids in developing emotional resilience, facilitates adaptation to school settings, and effectively reduces stress levels. |
Beschreibung: | Гриценко Л. О. Казкотерапія як метод зниження рівня стресу у дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» : спец. 053 «Психологія» / Л. О. Гриценко ; ЧНУ ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2024. - 125 с. |
URI: | https://krs.chmnu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3915 |
Enthalten in den Sammlungen: | Навчально-науковий медичний інститут |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Кваліфікаційна робота Гриценко Л..pdf | 1.88 MB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.